Rise of the Tomb Raider برای پلتفرم‌های PC و Play Station 4 نیز منتشر خواهد شد

سه استودیوی سازنده‌ی بازی Rise of the Tomb Raider امروز اعلام کردند که این بازی نهایتا برای دو پلتفرم پلی استیشن 4 و کامپیوتر‌های شخصی نیز به بازار می‌آید اگر چه کاربران برای تجربه‌ی این بازی جذاب باید مدتی را منتظر بمانند تا کاربران ایکس باکس وان آن را زود‌تر بازی کنند. سال گذشته بود که […]

سه استودیوی سازنده‌ی بازی Rise of the Tomb Raider امروز اعلام کردند که این بازی نهایتا برای دو پلتفرم پلی استیشن 4 و کامپیوتر‌های شخصی نیز به بازار می‌آید اگر چه کاربران برای تجربه‌ی این بازی جذاب باید مدتی را منتظر بمانند تا کاربران ایکس باکس وان آن را زود‌تر بازی کنند.

سال گذشته بود که مایکروسافت اعلام کرد این بازی فقط به صورت انحصاری برای ایکس باکس وان منتشر می‌شود. بسیاری از هوادران ایکس باکس از شنیدن این خبر خوشحال شدند. طبیعتا واژه‌ی “انحصاری” مربوط به بازی می‌شود که برای پلتفرم دیگری منتشر نشود اما این بازی داستان متفاوتی را خواهد داشت. بعد از اعلام این خبر حدود 5 هزار امضا در سایت‌های مختلف جمع شد تا این که مایکروسافت از واژه‌ی انحصاری زمانی برای این بازی استفاده کرد.

بدون شک در ابتدا این بازی قرار بوده تنها برای ایکس باکس منتشر شود اما به علتی شاید فروش کم ایکس باکس وان نسبت به پلی اسیتشن 4 این سه استودیو تصمیم خود را عوض کرده‌اند. از طرفی دیگر ممکن است منظور مایکروسافت از همان ابتدا انحصاری زمانی بوده و بازی به طور کامل انحصار مایکروسافت را در اختیار نداشته است.

بنابراین این بازی انحصاری زمانی ایکس باکس وان خواهد بود  و مایکروسافت حق دارد چند ماه این بازی را برای کاربران خود زودتر عرضه کند. Rise Of The Tomb Raider در تاریخ 10 نوامبر برای دو کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 منتشر می‌شود و کاربران رایانه‌های شخصی و پلی اسیتشن 4 یک سال بعد می‌توانند این عنوان را تجربه کنند. به نظر شما آیا این حرکت به سود مایکروسافت و این بازی بوده است؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال