تعرفه رومینگ سه اپرتور تلفن همراه برای زائران اربعین

اپراتورهای موبایل هر کدام همچون سال‌های گذشته، امسال نیز خدمات ویژه‌ای را برای زائران اربعین در نظر گرفته و تعرفه‌های رومینگ بین‌الملل خود را کاهش داده‌اند. همراه اول سعید عسکری، مدیر کل ارتباطات همراه اول اعلام کرد: کاهش تعرفه وعده داده شده توسط وزارت ارتباطات در خصوص تعرفه تماس خارجه بوده که پس از ابلاغ […]

اپراتورهای موبایل هر کدام همچون سال‌های گذشته، امسال نیز خدمات ویژه‌ای را برای زائران اربعین در نظر گرفته و تعرفه‌های رومینگ بین‌الملل خود را کاهش داده‌اند.

همراه اول

سعید عسکری، مدیر کل ارتباطات همراه اول اعلام کرد: کاهش تعرفه وعده داده شده توسط وزارت ارتباطات در خصوص تعرفه تماس خارجه بوده که پس از ابلاغ این کاهش به اپراتورها از ۲۴ آبان ماه، همراه اول هر دقیقه مکالمه به مقصد تلفن همراه یا ثابت عراقی را از ۹۰۰ تومان به ۵۵۰تومان کاهش داد و این کاهش تا سوم آذر ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: علاوه بر این همراه اول همچون سال‌های گذشته امسال نیز جهت ارائه خدمات ویژه به زائرین اربعین تعرفه‌های رومینگ بین‌الملل خود را کاهش داد، بصورتی که هر دقیقه مکالمه به مقصد ایران توسط مشترکین همراه اول در عراق از ۱۰۰۰تومان به ۸۹۰ تومان، تماس دریافتی و تماس داخلی از۱۰۰۰ تومان به ۶۹۰ تومان، ارسال پیامک از ۵۰۰ تومان به ۴۴۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه از ۱۰۰۰ تومان به ۴۴۰ تومان کاهش یافته است. بدین ترتیب امسال هم ما ارزانترین خدمات را به زائرین محترم اربعین ارائه کرده‌ایم.

ایرانسل

از بامداد روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه، تعرفه تماس مشترکان ایرانسل با ایران و مکالمه داخلی در کشور عراق دقیقه‌ای ۹۹۰ تومان، دریافت تماس دقیقه‌ای ۵۵۰ تومان، ارسال هر پیامک ۴۹۰ تومان و اینترنت همراه با تعرفه ۴۹۰ تومان به ازای هر مگابایت محاسبه می‌شود. همچنین دریافت پیامک در کشور عراق رایگان است. این تعرفه تا روز سوم آذر برقرار خواهد بود.

علاوه بر این، تعرفه تماس بین‌المللی مشترکان ایرانسل با شماره‌های عراقی از طریق شماره‌گیری ۰۰ به ۵۵۰ تومان در هر دقیقه کاهش می‌یابد. ایرانسل همچنین امسال به مدت ۱۴روز به زائران اربعین حسینی(ع) اینترنت رایگان روزانه ارائه می‌دهد.

مشترکان ایرانسل می‌توانند برای فعال‌سازی این پیشنهاد ویژه، کد دستوری *۱۱۱*۸# را در ایران یا عراق شماره‌گیری کنند؛ فعال‌سازی پیشنهاد ویژه اربعین ایرانسل رایگان است و نیازی به داشتن شارژ در حساب ایرانسلی ندارد و استفاده از آن صرفا در کشور عراق و از روز ۲۰ آبان تا سوم آذر ۹۵ به مدت ۱۴ روز امکان‌پذیر است.

ایرانسل به مشترکان خود توصیه می‌کند تا قبل از خروج از کشور، حتما امکان رومینگ سیمکارت خود را با شماره‌گیری کد دستوری *۱۱۱*۱# فعال کنند. همچنین مشترکان ایرانسل لازم است تا ضمن همراه داشتن گوشی هوشمند، رومینگ دیتا (Data Roaming) را در تنظیمات گوشی خود فعال کنند.

رایتل

این اپراتور جهت رفاه حال مشترکین خود در ایام اربعین، تعرفه‌های خود را از تاریخ ۲۶ آبان ماه تا ۵ آذر ماه سال جاری کاهش داد. تغییر تعرفه تماس صوتی خروجی با ایران از دقیقه‌ای ۱۳۰۰ تومان به دقیقه‌ای ۱۲۰۰ تومان رسید. همچنین هزینه تماس صوتی خروجی داخل عراق از دقیقه‌ای هزار تومان به دقیقه‌ای ۷۹۰ تومان کاهش یافت.

تماس صوتی دریافتی نیز با دقیقه‌ای صد تومان تخفیف به رقم ۶۵۰ تومان رسید. لازم به ذکر است نرخ هر پیامک ارسالی از ۵۰۰ تومان به ۴۰۰ تومان کاهش یافت. علاوه بر این نرخ استفاده از دیتا در ازای هر مگابایت ۵۰۰ تومان به  ۴۰۰ تومان در ازای هر مگابایت کاهش یافت.

رایتل

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال