تصاویر کارت گرافیک قدرتمند ROG Matrix GTX 980 Ti Platinum منتشر شد

کارت گرافیک قدرتمند GTX 980 Ti با قدرت فوق‌العاده بالایی که دارد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اجرای بازی‌ها تا چندین سال به حساب می‌آید. حالا شرکت ایسوس نسخه‌ی Matrix از این کارت را با نام ROG Matrix GTX 980 Ti Platinum و همراه با سیستم خنک‌کنندگی DirectCU II به همراه لوله‌های انتقال حرارت 10 میلی‌متری معرفی […]

کارت گرافیک قدرتمند GTX 980 Ti با قدرت فوق‌العاده بالایی که دارد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اجرای بازی‌ها تا چندین سال به حساب می‌آید. حالا شرکت ایسوس نسخه‌ی Matrix از این کارت را با نام ROG Matrix GTX 980 Ti Platinum و همراه با سیستم خنک‌کنندگی DirectCU II به همراه لوله‌های انتقال حرارت 10 میلی‌متری معرفی کرده است.

همچنین ایسوس از پتنت جدید خود برای فن‌های این کارت با نام Wing-blade Fan استفاده نموده که می‌تواند با 105 درصد قدرت بیشتر هوا را به سوی خود بکشاند. تکنولوژی Auto-Extreme و به کارگیری موادی با استاندارد Super Alloy Power II نیز این امکان را به کاربران می‌دهد که در ساخت این کارت گرافیک، از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد موجود استفاده شده است.

file-d6e4749289c4ec58c0

تکنولوژی Memory Defroster از جمله تکنولوژی‌های انحصاری ایسوس می‌باشد، می‌تواند شرایط را برای اورکلاکرها، یک قدم جلوتر ببرد. این تکنولوژی وظیفه دارد تا در اورکلاک‌های سنگین به وسیله‌ی یخ خشک، عملیات “یخ‌زدایی” را برای پایداری حداکثری کارت انجام دهد. از سوی دیگر، دکمه‌ای بر روی این کارت با نام Safe Mode تعبیه شده تا در صورت بروز هر گونه مشکل، تنظیمات VBIOS به شکل کارخانه‌ی آن بازگردند.

مورد دیگری که شاید برایتان بسیار جذاب باشد، رنگ داخلی کارت گرافیک می‌باشد، رنگی که با تحت فشار قرار گرفتن کارت، می‌توان از روی آن، از میزان این فشار بر روی کارت به صورت تقریبی آگاه شد. رابط کاربری GPU Tweak II نیز از دیگر امکاناتی است که ایسوس برای اورکلاکرها و گیمرها در نظر گرفته تا بتوانند مدیریت بهتری بر روی کارت گرافیک خود داشته باشند.

مشخصات فنی این کارت هنوز اعلام نشده، با این حال می‌توانید در ادامه، تصاویری مختلف کارت گرافیک ASUS ROG Matrix GTX 980 Ti Platinum را مشاهده نمایید:

file-c2298145b05dcbb16d file-3ffc5ebe5beb8bf3b3 file-73f0f6bb0ee97cf509file-a3d6a5affbc4a3a842

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال