مسیریابی و خرید آنلاین با استفاده از عینک

یکی از جالب ترین گجت های پوشیدنی که از آن رونمایی شده است؛ عینکی با نام Focal است. این عینک که ظاهری کاملا شبیه به عینک های معمولی دارد، به گونه ای طراحی شده است که کاربران می توانند از طریق آن به بسیاری از خدمات تلفن های همراه دسترسی داشته باشند. به گزارش سرویس […]

یکی از جالب ترین گجت های پوشیدنی که از آن رونمایی شده است؛ عینکی با نام Focal است. این عینک که ظاهری کاملا شبیه به عینک های معمولی دارد، به گونه ای طراحی شده است که کاربران می توانند از طریق آن به بسیاری از خدمات تلفن های همراه دسترسی داشته باشند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، با استفاده از این عینک، افراد می توانند تا به تماس های خود پاسخ دهند، در شبکه های اجتماعی چرخ بزنند، به فروشگاه های آنلاین سر بزنند و حتی از آخرین وضعیت آب و هوایی و اخبار روز نیز آگاه شوند. این عینک به گونه ای کار می کند که از طریق دستورهای صوتی الکسا، به پیام های رسیده از سوی کاربران پاسخ داده و آن دستورها را در پیش چشم کاربران نمایش می دهد.

عینک هوشمند Focal به کاربران این اجازه را می دهد که در هر زمان و بدون محدودیت موسیقی گوش دهند؛ با اعضای خانواده و دوستان خود در شبکه های اجتماعی در ارتباط بوده و حتی برای آن ها اموجی ارسال کنند. از دیگر ویژگی های مهم این عینک، مجهز بودن آن به سیستم ناوبری پیشرفته ای است که در هنگام رانندگی، نزدیک ترین و خلوت ترین مسیرها را به کاربران نشان می دهد و دیگر نیازی نیست تا افراد گوشی خود را در دست گرفته و رانندگی کنند. این عینک مسیرها را روی شیشه خود مقابل چشم کاربران به نمایش در می آورد و برای آن ها رانندگی بی خطر تری را به ارمغان می آورد. عینک Focal، عینکی است که تا حد زیادی کاربران را از استفاده از گوشی های همراه به طور مداوم، نجات می دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال