مسیریابی بهمراه استفاده از دستورهای صوتی در نسخه بروزرسانی اپلیکیشن گوگل

اپلیکیشن جستجوی گوگل پس از بروزرسانی امکان استفاده از دستور های صوتی در هنگام مسیریابی را برای کاربران فراهم می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از فون آرنا، گوگل به روز رسانی جدیدی برای اپلیکیشن جستجوی خود منتشر کرده است. این به روز رسانی شامل تغییراتی قابل توجه […]

اپلیکیشن جستجوی گوگل پس از بروزرسانی امکان استفاده از دستور های صوتی در هنگام مسیریابی را برای کاربران فراهم می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از فون آرنا، گوگل به روز رسانی جدیدی برای اپلیکیشن جستجوی خود منتشر کرده است. این به روز رسانی شامل تغییراتی قابل توجه برای کاربران خواهد بود. از مهمترین تغییر جالب این اپلیکیشن استفاده از دستور های صوتی در هنگام مسیریابی است. حتی در صورت آفلاین بودن نیز کاربر می‌تواند با عبارت هایی مانند What’s my ETA یا Cancel my navigation یا what’s my next turn از این برنامه در مسیریابی استفاده کند.

 بدین ترتیب دو قابلیت سرویس جستجو و سرویس نقشه به طور همزمان به کاربر ارائه می شود. علاوه بر آن در به روز رسانی جدید کاربران می توانند از صفحه اصلی به تنظیمات حریم خصوصی دسترسی داشته باشند. بدین ترتیب به سادگی می توان تنها با ضربه روی عکس نمایه حساب گوگل به بخش تنظیمات بروند. برخی کاربران اعلام کردند در زمان بروز رسانی به مشکلاتی بر خوردند که طی آن گوگل مقاله ای را برای برطرف شدن مشکل و بازخورد گزارش ها منتشر کرد.

 علاوه بر آن گوگل به نکات مهمی در برنامه هایی مانند برنامه جستجو در توضیحات خود اشاره کرده است. گوگل در این توضیحات می گوید: قرار است برنامه جستجوی گوگل به سرعت پاسخ ها را در زمینه چیزهایی که برایتان اهمیت دارد نمایش دهد. کاربران با مراجعه به بخش Discover امکان دسترسی به مطالب دلخواه و به روز را خواهند داشت. استفاده هرچه بیشتر از این اپلیکیشن باعث بهبود عملکرد آن خواهد شد و با سوال در این بخش می توانید پاسخ آنها را حتی زمانی که متخصصان قادر به پاسخگویی نیستند در جستجوی گوگل پیدا کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال