توسعه‌دهندگان Angry Birds دیگر برای ویندوزفون کار نمی‌کنند

امروز در صنعت گوشی‌های‌هوشمند به جایی رسیدیم که به جز دو پلتفرم iOS و اندروید، دیگر گزینه‌ی دیگری باقی نمانده و کمتر کسی پیدا می‌شود که به دیگر پلتفرم‌ها نظیر ویندوز‌فون فکر کند. توسعه‌دهندگان هم که همواره سعی داشتند تا بازی‌ها و برنامه‌های خود را بر روی پلتفرم‌های مختلف عرضه کنند در اکثر مواقع همین […]

امروز در صنعت گوشی‌های‌هوشمند به جایی رسیدیم که به جز دو پلتفرم iOS و اندروید، دیگر گزینه‌ی دیگری باقی نمانده و کمتر کسی پیدا می‌شود که به دیگر پلتفرم‌ها نظیر ویندوز‌فون فکر کند. توسعه‌دهندگان هم که همواره سعی داشتند تا بازی‌ها و برنامه‌های خود را بر روی پلتفرم‌های مختلف عرضه کنند در اکثر مواقع همین دو پلتفرم را ترجیح داده و معمولا دیگر پلتفرم‌ها را از پشتیبانی خود خارج می‌کنند.

متاسفانه برای کسانی هم که هنوز فکر می‌کنند ویندوزفون آینده‌ی روشنی دارد باید بگوییم که شرکت Rovio، توسعه‌دهنده‌ی بازی معروف پرندگان خشمگین امروز به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر عناوین این شرکت، برای ویندوزفون منتشر نخواهند شد و پشتیبانی رسمی آن‌ها از بازی‌های ویندوزفون به اتمام رسیده است. حال شاید Rovio تنها شرکتی باشد که چنین تصمیمی را گرفته باشد اما آیا تضمینی وجود دارد که دیگر شرکت‌ها نیز راه Rovio را پیش نگیرند؟

ایمیلی که به تازگی Rovio به کاربران ویندوزفون خود فرستاده این مطلب را تایید کرده است. آن‌ها در این ایمیل به وضوح اعلام کردند که به خاطر دو سیستم‌عامل اندروید و OS پشتیبانی از سیستم‌عامل ویندوزفون را به اتمام خواهند رساند.

درهرحال بازی‌های زیادی در فروشگاه مایکروسافت برای ویندوزفون‌های این شرکت وجود دارد و بهتر است تا توسعه‌دهندگان بیشتری پشتیانی از ویندوزفون را قطع نکرده‌اند، آن‌ها را بازی کرده و شاید بد نباشد اگر به فکر کوچ کردن به اندروید یا iOS باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال