شایعه: آیفون 7 اپل از فناوری شارژ سریع بهره خواهد برد

یکی از راه‎هایی که اپل قصد دارد آیفون 7 را به محصولی رقابتی تبدیل کند، طبق شایعه‎ای که جدیدا مطرح شده اضافه کردن یک فناوری جدید شارژ سریع است. یکی از کاربران توئیتری با نام کاربری @the_malignant که در رابطه با درز اطلاعات و تصاویر گوشی‎ها به بیرون شهرت دارد اعلام کرده است که نسل […]

یکی از راه‎هایی که اپل قصد دارد آیفون 7 را به محصولی رقابتی تبدیل کند، طبق شایعه‎ای که جدیدا مطرح شده اضافه کردن یک فناوری جدید شارژ سریع است.

آیفون 7 اپل از فناوری شارژ سریع بهره خواهد برد

یکی از کاربران توئیتری با نام کاربری @the_malignant که در رابطه با درز اطلاعات و تصاویر گوشی‎ها به بیرون شهرت دارد اعلام کرده است که نسل بعدی آیفون از شدت جریان بهبودیافته‎ای برای شارژ “در حداقل” 5 ولت، 2 آمپر پشتیبانی می‎کند.

این روزها بسیاری از دستگاه‎های اندرویدی اشکال مختلفی از فرآیندهای شارژ سریع را ارائه می‎دهند که این امکان به آن‎ها اجازه می‎دهد به جای سپری کردن ساعت‎ها، تنها طی دقایقی باتری خود را شارژ کنند. به عنوان مثال نظیر فناوری Dash Charge شرکت وان‎پلاس، یا این‎که میزان شارژ گوشی‎های گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ، می‎تواند در حدود 30 دقیقه از 0 به 50 درصد برسد.

در حقیقت نسل فعلی آیفون‎ها از فناوری قابل مقایسه‎ای استفاده می‎کنند، ولی این فناوری چیزی نیست که اپل به عنوان یک قابلیت در بازاریابی‎های خود از آن استفاده کرده باشد. این شرکت امیدوار است با آیفون 7 از این نظر بتواند از رقبای خود پیشی بگیرد.

این گوشی انتظار می‎رود در دو مدل استاندارد و پلاس بسیار شبیه به آیفون‎های 6 و 6 اس در اواسط ماه بعد رونمایی شود. مدل پلاس باید دارای دوربین دوگانه، احتمالا 3 گیگابایت رم و یا یک اسمارت کانکتور باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال