شایعه: گوشی DOOGEE X30 مجهز به چیپست Helio X30 و 8 گیگابایت رم می‎شود

اخیرا گوشی DOOGEE Y6 Max روانه‎ی بازار شده و حال این شرکت تصمیم به ارائه‎ی محصول قدرتمندتری به اسم DOOGEE X30 گرفته است. این گوشی ظاهرا پرچم‎دار در پیش روی شرکت Doogee به شمار می‎رود اگر به شایعات بتواند استناد کرد با اسمارت‎فون قدرتمندی واقعا روبرو هستیم. رندر ناقص و اطلاعاتی در خصوص این گوشی […]

اخیرا گوشی DOOGEE Y6 Max روانه‎ی بازار شده و حال این شرکت تصمیم به ارائه‎ی محصول قدرتمندتری به اسم DOOGEE X30 گرفته است. این گوشی ظاهرا پرچم‎دار در پیش روی شرکت Doogee به شمار می‎رود اگر به شایعات بتواند استناد کرد با اسمارت‎فون قدرتمندی واقعا روبرو هستیم. رندر ناقص و اطلاعاتی در خصوص این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است که تصویر را در پایین می‎توانید مشاهده کنید.

همان‎طور که در این تصویر می‎بینید، این گوشی ظاهرا از فلز ساخته شده، در حالی‎‎که بر روی نمایشگر از شیشه‎ی خمیده‎ی 2.5 بعدی استفاده شده است. اسم برند این شرکت بر روی قسمت پشتی این گوشی درج شده است و در پنل پشتی دو دوربین به همراه تک فلاش ال‎ای‎دی به چشم می‎خورد. دکمه‎های پاور/ قفل کردن گوشی و کم و زیاد کردن صدا در سمت راست این گوشی قرار دارند و به نظر می‎رسد با مدل مسی‎رنگ این دستگاه روبرو هستیم، گرچه نمای جلویی آن سفید است. منبع اطلاعاتی این شایعه ادعا می‎کند در قلب این دستگاه از پردازنده‎ی ده هسته‎ای 64 بیتی Helio X30، یعنی پردازنده‎ی پرچم‎دار کاملا جدید مدیاتک استفاده به شمار می‎رود. به همراه این چیپست 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‎داخلی دیده می‎شود و باتری 4050 میلی‎آمپرساعتی نیز جزو این مشخصات است. یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل (QHD) نیز به کار گرفته می‎شود و اگر اطلاعات شنیده شده صحت داشته باشند، ظاهر این گوشی مجهز به دو دوربین سلفی است که در تصویر مذکور آن را می‎بینیم.

دو دوربین قرار گرفته در پنل پشتی DOOGEE X30 متفاوت هستند، یکی از آن‎ها لنزهای RGB دارد در حالی‎که دیگری از لنزهای مونوکروم استفاده می‎کند. هوآوی چندین دستگاه با این سیستم دوربین از جمله P10 و P10 پلاس عرضه کرده است. با آن‎که تاریخ عرضه‎ی DOOGEE X30 معرفی نشده است اما انتظار داریم این امر در انتهای تابستان رخ دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال