شایعه: HTC Ocean Note دارای نمایشگر 6 اینچی خواهد بود

چند وقت پیش بود که شرکت HTC دعوتنامه‌ای برای مراسم خود در تاریخ 12 ژانویه منتشر کرد. بروی این دعوتنامه، یک U با فونت بزرگ نوشته شده بود که پس زمینه‌ای بنفش داشت. ولی حالا ممکن است بدانیم که U موجود در این دعوتنامه به چه معنی است. با توجه به توییتی که OnLeaks منتشر کرده است، […]

چند وقت پیش بود که شرکت HTC دعوتنامه‌ای برای مراسم خود در تاریخ 12 ژانویه منتشر کرد. بروی این دعوتنامه، یک U با فونت بزرگ نوشته شده بود که پس زمینه‌ای بنفش داشت. ولی حالا ممکن است بدانیم که U موجود در این دعوتنامه به چه معنی است. با توجه به توییتی که OnLeaks منتشر کرده است، دستگاه جدیدی که اچ‌تی‌سی از آن با حرف U یاد کرده است، در حقیقت گوشی جدید این شرکت،HTC Ocean Note، با نام HTC U Ultra می‌باشد.

OnLeaks در ادامه می‌گوید که منبع آگاه به او گفته است که HTC U Ultra صفحه‌نمایشی 6 اینچی خواهد داشت. در این دستگاه همچنین، جک 3.5 میلی متری هدفون حذف شده است. به نظر می‌رسد زمان استفاده از جک هدفون در گوشی‌های هوشمند به پایان رسیده است و حذف آن یکی از بزرگترین تغییرات در طراحی گوشی‌های هوشمند است. بجای آن، شرکت‌ها در حال نصب دوربین‌های دوگانه بروی دستگاه‌ها هستند. همچنین، پورت‌های قدیمی و منسوخ شده‌ی میکرو USB در حال جایگزین شدت با پورت‌های USB از نوع C می‌باشند.

البته پیش از این هم در شایعه‌های منتشر شده در مورد پرچمدار جدید HTC، شنیده بودیم که جک هدفون از این دستگاه حذف خواهد شد. این شایعه همچنین اضافه کرده بود که این گوشی با پورت USB از نوع C عرضه خواهد شد که رنگ‌های مشکلی، سفید و آبی برای عرضه‌ی آن درنظر گرفته شده است.

البته این تنها دستگاهی نیست که انتظار معرفی آن در 23 دی‌ماه را داریم. برخی گزارش‌ها حاکی از معرفی چند دستگاه دیگر با اسم کدهای Ocean Smart و Ocean Master دارند. در تصویر زیر توییت OnLeaks را مشاهده می‌کنید که در آن اطلاعاتی در مورد HTC U Ultra در اختیار ما قرار می‌دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال