شایعه: اینتل قصد اخراج کردن بیش از هزار نفر از کارمندان را دارد

به نظر می‌رسد باز هم شرکت بزرگ اینتل مجبور به اخراج کردن بسیاری از کاربران خود باشد و این‌بار نیز احتمالا شاهد اخراج شدن بیش از هزار نفر از کارمندان این شرکت باشیم. البته در سال‌های اخیر انیتل وضع بدی نداشته و موفقیت‌های بسیار زیادی را نیز به دست آورده است اما این اتفاق احتمالا […]

به نظر می‌رسد باز هم شرکت بزرگ اینتل مجبور به اخراج کردن بسیاری از کاربران خود باشد و این‌بار نیز احتمالا شاهد اخراج شدن بیش از هزار نفر از کارمندان این شرکت باشیم. البته در سال‌های اخیر انیتل وضع بدی نداشته و موفقیت‌های بسیار زیادی را نیز به دست آورده است اما این اتفاق احتمالا باز هم تکرار خواهد شد.

به گزارش تحقیقستان، البته این خبر برای اولین بار توسط یکی از روزنامه‌های آنلاین آمریکایی با نام The Origonian منتشر شد. در این گزارش آنها اعلام کردند که نامه‌های زیادی از چندین منبع مختلف را دریافت کرده‌اند که نشان می‌داد شرکت اینتل قصد اخراج هزاران نفر از کارمندان خود را دارد که البته تعداد دقیق آن نیز مشخص نبود.

هر چند شرکت اینتل هیچ نظری در مورد این روزنامه نداشته و اطلاعات منتشر شده توسط آن را رد یا قبول نکرده است. اما شایعاتی که حالا شاهد انتشار آن هستیم با با ضعیف‌ترین آمار مالی سه ماهه‌ی اینتل همراه بوده و شاید این موارد با یکدیگر مرتبط باشند. به هر حال همچنان هم اینتل شرکتی با پشتوانه‌ی مالی قدرتمند و درآمد بسیار بالاست و امسال نیز شاهد افزایش فروش 5 درصدی محصولات این شرکت در کنار حاشیه سود ناحالص 60 درصدی آنها بوده‌ایم که همه از موفقیت این شرکت خبر می‌دهند. به نظر می‌رسد که این تصمیم اگر واقعیت داشته باشد، به منظور کترل بهتر آینده این شرکت بوده و مدیران می‌خواهند که از مشکلات احتمالی که در آینده رخ می‌دهد جلوگیری نمایند.

پیشتر شرکت اینتل کارمندان زیادی را اخراج کرده که تعداد آنها سال گذشته 1100 نفر در آمریکا و دو سال پیش، 5000 نفر بود. آمار منتشر شده از این شرکت نیز تعداد کارمندان اینتل تا پایان ماه دسامبر سال 2015 را 107,000 نشان می‌دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال