شایعه: مایکروسافت سرفیس‌بوک 2 را به‌ زودی معرفی خواهد کرد

با عرضه شدن تبلت‌های قابل جدا شدن از کیبورد و فراگیر شدن آنها تا احاطه 12.4 درصد از سهم بازار تبلت‌های دنیا، چنین به نظر می‌رسید که مایکروسافت می‌خواهد تبلت‌های جدا شونده‌ی بیشتری را معرفی نماید. حال شایعاتی منتشر شده‌ که نشان می‌دهند در آینده‌ای بسیار نزدیک یعنی حدودا ماه آینده، مایکروسافت قصد رونمایی از نسل […]

با عرضه شدن تبلت‌های قابل جدا شدن از کیبورد و فراگیر شدن آنها تا احاطه 12.4 درصد از سهم بازار تبلت‌های دنیا، چنین به نظر می‌رسید که مایکروسافت می‌خواهد تبلت‌های جدا شونده‌ی بیشتری را معرفی نماید.

حال شایعاتی منتشر شده‌ که نشان می‌دهند در آینده‌ای بسیار نزدیک یعنی حدودا ماه آینده، مایکروسافت قصد رونمایی از نسل جدید تبلت سرفیس‌بوک خود را داشته و قرار است در آن از پردازنده‌های Core i5 یا Core i7 از نسل هفتم پردازنده‌های اینتل که به زودی با لیتوگرافی 14 نانومتری معرفی می‌شوند، استفاده نماید.

مرکز تحلیل اطلاعات IDC اذعان داشته است که مایکروسافت تمایل دارد محصولات جدید خود را در این زمینه با قابلیت‌های بسیار زیادی نسبت به گذشته معرفی نموده و این مسئله در شرایطی است که شرکت اپل با عرضه محصولات سری iPad Pro، سردمدار این صنعت می‌باشد. در مورد صفحه‌نمایش Surface Book 2 نیز اطلاعات جالبی منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا این تبلت به نمایشگری با رزولوشن 4K مجهز شود. علاوه بر این، به احتمال زیاد در نسل جدید این تبلت شاهد وجود پورت فوق سریع USB Type-C نیز خواهیم بود.

گفتنی است اولین نسل از تبلت‌های سرفیس‌بوک حدود 7 ماه پیش معرفی شد و علی‌رغم اینکه هنوز هیچ‌گوته جزئیاتی در مورد نسل جدید این تبلت از سوی مایکروسافت معرفی نشده، این احتمال وجود دارد که ماه آینده شاهد رونمایی این شرکت از نسل دوم سرفیس‌بوک باشیم.

نکته‌ی بسیار خوبی که اشاره به آن خالی از لطف نیست این مسئله است که با عرضه کردن این تبلت جدید توسط شرکت مایکروسافت، قیمت نسل اول آن را تا حد زیادی کاهش خواهد یافت و کاربرانی که به دنبال خرید این تبلت هستند، این امکان را خواهند داشت که آن را با قیمتی پایین‌تر خریداری نمایند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال