شایعه: هدست واقعیت مجازی مستقل گوگل هفته آینده رونمایی خواهد شد

تاکنون شایعات زیادی در مورد هدست واقعیت مجازی مستقل شرکت گوگل به گوش رسیده که مهم‌ترین آن‌ها در بهمن ماه سال گذشته در وب‌سایت‌های خبری منتشر شد. شایعه‌ی منتشر شده در آن زمان حکایت از این موضوع داشت که گوگل در حال کار بر روی هدست واقعیت مجازی به صورت مستقل بوده و قصد دارد آن را […]

تاکنون شایعات زیادی در مورد هدست واقعیت مجازی مستقل شرکت گوگل به گوش رسیده که مهم‌ترین آن‌ها در بهمن ماه سال گذشته در وب‌سایت‌های خبری منتشر شد. شایعه‌ی منتشر شده در آن زمان حکایت از این موضوع داشت که گوگل در حال کار بر روی هدست واقعیت مجازی به صورت مستقل بوده و قصد دارد آن را به زودی معرفی کند؛ در حالی که این شرکت هیچ‌گاه آن شایعه را به صورت رسمی تایید نکرد. حال با نزدیک شدن به رویداد I/O این شرکت، بار دیگر شایعات مربوط به تولید هدست واقعیت مجازی مستقل از سوی این شرکت قوت گرفته‌ است.

این شایعه را Peter Rojas، کارآفرین و نویسنده‌ی سابق دنیای تکنولوژی در حساب کاربری توئیتر خود منتشر کرده و نام هدست واقعیت مجازی گوگل را Android VR گذاشته است. به گفته‌ی وی Android VR از هدست واقعیت مجازی Gear سامسونگ بهتر خواهد بود؛ اما نمی‌تواند با رقیبان دیگر خود همچون Rift و Vive رقابت کند.

فعلا اطلاعات بیشتری در مورد هدست واقعیت مجازی مستقل شرکت گوگل منتشر نشده و نمی‌توان در مورد قیمت این محصول و زمان عرضه‌ی آن اظهار نظر کرد. اگرچه با نزدیک بودن به رویداد I/O شرکت گوگل و معرفی جدیدترین محصولات این شرکت می‌توان نگاه مفصلی هم به معرفی هدست واقعیت مجازی گوگل انداخت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال