شایعه: گوشی P9 هواوی اسفندماه امسال رونمایی خواهد شد

پرچم‌دار جدید شرکت هواوی، P9 تاکنون شایعات زیادی را به خود اختصاص داده اما این بار یک منبع چینی در آخرین شایعات منتشر شده در خصوص این گوشی چنین گزارش داده است که هواوی تولید گوشی P9 خود را از اواسط اسفندماه آغاز خواهد نمود. شایان ذکر است که پرچم‌دار نسل قبل این سری از […]

پرچم‌دار جدید شرکت هواوی، P9 تاکنون شایعات زیادی را به خود اختصاص داده اما این بار یک منبع چینی در آخرین شایعات منتشر شده در خصوص این گوشی چنین گزارش داده است که هواوی تولید گوشی P9 خود را از اواسط اسفندماه آغاز خواهد نمود.

شایان ذکر است که پرچم‌دار نسل قبل این سری از گوشی‌های هواوی یعنی P8 که در تصویر بالا نیز قابل مشاهده است در بهمن‌ماه سال گذشته عرضه شده و از آنجایی که این شرکت چینی‌تبار به تازگی یک پرچم‌دار دیگر (Mate 8) به بازار عرضه نموده، شایعات زمان مناسب برای راه‌اندازی خط تولید پرچم‌دار جدید هواوی را سومین ماه سال آینده میلادی حدس زده‌اند.

همان‌طور که پیش از این نیز در خصوص مشخصات گل سرسبد هواوی گفته شده، این گوشی در کنار چیپست Kirin 950 SoC خود مجهز به یک نمایشگر 5.2 اینچی خواهد بود. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به برخورداری از حافظه رم 4 گیگابایتی، حسگر اثر انگشت و وجود یک دوربین دوگانه در پشت این گوشی اشاره نمود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال