اجرای تصاویر Motion Photo سامسونگ در وان درایو نیز امکان پذیر شد

نسخه جدید وان درایو قادر است تصاویر Motion Photo سامسونگ و یا ویدئوهای 8K را در گوشی هایی مانند گلکسی S21 و نوت نیز اجرا کند. پس از به روز رسانی جدید وان درایو توسط مایکروسافت قابلیت پخش ویدئو به صورت 8K و همچنین موشن فوتو مربوط به سامسونگ در آن دیده شده است. به […]

نسخه جدید وان درایو قادر است تصاویر Motion Photo سامسونگ و یا ویدئوهای 8K را در گوشی هایی مانند گلکسی S21 و نوت نیز اجرا کند. پس از به روز رسانی جدید وان درایو توسط مایکروسافت قابلیت پخش ویدئو به صورت 8K و همچنین موشن فوتو مربوط به سامسونگ در آن دیده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در بروز رسانی جدید وان درایو قابلیت های جدیدی به آن اضافه شده است. پیش از این وان درایو تنها می‌توانست فایل های مربوط به ویدیوی 8K و یا Motion Photo را در خود ذخیره کند و امکان اجرای آن وجود نداشته است. در زمان استفاده از این قابلیت در وان درایو کاربر تنها می‌تواند نسخه ثابت آن را مشاهده کند. اما اکنون وان درایو  نه تنها پشتیبانی از فایل های ۲۵۰ گیگابایتی را امکان‌پذیر کرده بلکه قابلیت ذخیره ویدیو های 8K را نیز دارد.

طراحی اپلیکیشن وان درایو نیز در نسخه جدید تغییراتی داشته است. یکی از این تغییرات اضافه شدن فایل های جدید است که به صورت جداگانه به کاربر نشان داده می شود. همچنین بخش جدیدی با عنوان One Day به وان درایو اضافه شده که در آن عکسهای تاریخی و قدیمی به طور روزانه به نمایش درمی‌آیند. با توجه به اینکه اپلیکیشن گوگل فوتوز قابلیت های مذکور را ندارد می توان به سرآمدی وان درایو اشاره کرد.

همکاری های سامسونگ و مایکروسافت در طی سالهای اخیر افزایش داشته است. مایکروسافت برای اجرای سرویس استریم بازی XClould از سامسونگ استفاده کرده و این شرکت نیز اپلیکیشن های مایکروسافت را روی گوشی‌های خود بصورت پیش فرض قرار داده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال