اجرای شبیه سازی برخورد سیارک به زمین و نابودی هر نقطه از جهان

یک وبسایت به تازگی ابزار جدید شبیه سازی را رونمایی کرده است که با کمک آن می توان برخورد سیارکی را در هر نقطه از جهان به دلخواه شبیه سازی کرد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وب سایت Neal. fun ابزار جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد که در آن […]

یک وبسایت به تازگی ابزار جدید شبیه سازی را رونمایی کرده است که با کمک آن می توان برخورد سیارکی را در هر نقطه از جهان به دلخواه شبیه سازی کرد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وب سایت Neal. fun ابزار جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد که در آن اثرات مربوط به برخورد سیارک ها به هر نقطه از زمین شبیه سازی می شود و می توان دید که چه فجایعی در اثر آن ایجاد خواهد شد. برای استفاده از این ابزار تنها کافیست به این وبسایت سری بزنید و با مشخص کردن نوع، زاویه برخورد، سرعت سیارک مد نظر خود آن را برای برخورد به هر نقطه از روی نقشه آماده کنید.

این وبسایت پس از انجام این برخورد به کاربران نشان می دهد که در صورت برخورد چنین سیارکی به زمین چه حوادثی رخ خواهد داد. در ابتدا میزان انرژی آزاد شده به شما نشان داده میشود. سپس اطلاعاتی مانند موج شوک، اثر گوی آتشین و سرعت باد و زلزله ایجاد شده نیز نمایش داده خواهد شد.

در این وبسایت می‌توانید اطلاعات جالبی در مورد برخورد فرضی سیارک به دست آورید. به عنوان مثال امکان برخورد هر چند سال یک بار سیارک و همچنین دیگر مولفه های مدنظر مانند معادل انرژی حاصل از این برخورد در واحد تی ان تی ارائه می شود.

سازنده این وبسایت در مورد شبیه ساز ارائه شده میگوید: از کودکی قصد داشتم ابزاری برای نشان دادن سناریو برخورد سیارک به زمین بسازم. این شبیه سازی بر مبنای مطالعات علمی دکتر گرد کالینز و کلمنز رومپف و محاسبات ریاضی و فیزیکی دقیق ایجاد شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال