روس گرام به جای اینستاگرام جایگزین جدید اینستاگرام در روسیه به زودی منتشر می‌شود

پس از آن که اینستاگرام در روسیه فیلتر شد اکنون این کشور اینستاگرام بومی خود با نام روس گرام را توسعه داده است. قرار است این اپلیکیشن به عنوان جایگزینی برای اینستاگرام در دو نسخه iOS و اندروید هفته‌های آینده عرضه شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از تایید مسئولان اینستاگرام […]

پس از آن که اینستاگرام در روسیه فیلتر شد اکنون این کشور اینستاگرام بومی خود با نام روس گرام را توسعه داده است. قرار است این اپلیکیشن به عنوان جایگزینی برای اینستاگرام در دو نسخه iOS و اندروید هفته‌های آینده عرضه شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از تایید مسئولان اینستاگرام در مورد انتشار محتوای خشونت آمیز در مورد سران روسیه و رئیس جمهور این کشور، این اپلیکیشن در روسیه فیلتر شد. البته مسئولان اینستاگرام پس از از این اقدام سیاست‌های خود را در این مورد تغییر دادند.

روسیه اعلام کرد به جای اینستاگرام به زودی روسگرام توسط توسعه دهندگان روسی منتشر می‌شود. رهبری پروژه توسعه روسگرام در روسیه بر عهده الکساندر زوبوف و کریل فیلیمونوف است. به گفته این دو نفر اپ جدید روسیه مشابه اینستاگرام خواهد بود و حتی آیکون و فونت آن نیز به اینستاگرام شباهت دارد. طبق اطلاعات رسمی منتشر شده قرار است این سرویس از ۸ فروردین راه اندازی شود و دسترسی کاربران نیز از ماه آوریل امکان پذیر خواهد بود. توسعه دهندگان این اپ مدعی شدند قرار است در روس گرام قابلیت هایی مختص کاربران روسی ارائه شود. از جمله این قابلیت ها می توان به Crowdfunding به عنوان امکان سرمایه گذاری کاربران و امکان پرداخت هزینه برای تولید محتوا اشاره کرد. همچنین آنها مدعی شدند با کمک روشی جدید قصد دارند اطلاعات ایسنتاگرام را به روس گرام منتقل کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال