تهدید روسیه به پایان همکاری در ایستگاه فضایی بین المللی با هدف لغو تحریم ها

روسیه قصد دارد با هدف لغو تحریم های تنظیم شده علیه این کشور همکاری با کشورهای دیگر در ایستگاه فضایی بین‌المللی را پایان دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، روگوزین رئیس روسکاسموس در توییت اخیر خود اعلام کرد شرط اولیه و اساسی برای احیای روابط این سازمان با دیگر همکاران خود در […]

روسیه قصد دارد با هدف لغو تحریم های تنظیم شده علیه این کشور همکاری با کشورهای دیگر در ایستگاه فضایی بین‌المللی را پایان دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، روگوزین رئیس روسکاسموس در توییت اخیر خود اعلام کرد شرط اولیه و اساسی برای احیای روابط این سازمان با دیگر همکاران خود در ایستگاه فضایی بین المللی لغو تحریم‌های غیرقانونی علیه این کشور است. همچنین این فرد از ارسال نامه های این سازمان به آژانس فضایی ناسا، آژانس فضایی اروپا و آژانس فضایی کانادا خبر داد تا در مورد لغو تحریم ها تجدید نظر شود.

پیش از این نیز اسنادی توسز دیمیتری راگوزین منتشر شده بود که نشان می‌داد مدیر ناسا همچنان به همکاری با روسیه در ایستگاه فضایی بین‌المللی ادامه خواهد داد. لیزا کمپبل رئیس آژانس فضایی کانادا نیز پس از اعلام نظر خود همانند ناسا در بیانیه ای جداگانه اعلام کرد که کانادا نیز با حمایت از برنامه ISS در آینده به انجام این عملیات وفادار خواهد بود. در آخر جوزف اشباخر رئیس آژانس فضایی اروپا نیز با هدف ارزیابی این درخواست و انتقال آن به کشورهای عضو آژانس موافقت کرد. با این وجود روگوزین در توییت دیگری به توقف مشارکت روسیه در ایستگاه فضایی بین‌المللی از یک تاریخ مشخص اشاره کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال