هکرهای روسی کانال های یوتیوبی هک شده را به بالاترین قیمت می فروشند

برخی کانال های یوتیوبی با هدف کلاهبرداری از کاربران رمز ارز توسط هکرهای روسی هک شده است. این هکرها پس از این اقدام کانال های هک شده را به قیمت های بالا می فروشند. بخش تجزیه و تحلیل خطرات تهدید کننده گوگل گزارشی را منتشر کرده که از حمله هکرها به کانال های یوتیوبی ارزهای […]

برخی کانال های یوتیوبی با هدف کلاهبرداری از کاربران رمز ارز توسط هکرهای روسی هک شده است. این هکرها پس از این اقدام کانال های هک شده را به قیمت های بالا می فروشند. بخش تجزیه و تحلیل خطرات تهدید کننده گوگل گزارشی را منتشر کرده که از حمله هکرها به کانال های یوتیوبی ارزهای دیجیتال خبر می دهد. این اقدام در جهت کلاهبرداری از این کانالها و فروش آن با قیمت های بالا انجام میگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هکرهای شناخته شده روسی زبان هستند و نحوه هک کردن کانالها نیز از طریق پیشنهاد دادن فرصت‌های شغلی جعلی به صاحبان این کانال‌ها بوده است. پس از هک شدن کانال نیز به بالاترین قیمت فروخته شد. البته برخی از آنها نیز با هدف کلاهبرداری در زمینه رمز ارزها فعالیت می کنند.

 گروه تحلیل خطرات تهدید کننده گوگل می گوید: نام تعداد زیادی از کانال های هک شده پس از حمله تغییر می کند و برخی از آنها نیز با قیمت هایی مانند ۳ تا ۴ هزار دلار خرید و فروش می‌شوند. انجام هک این کانال ها نیز از طریق نصب بدافزار سرقت کوکی روی کامپیوتر انجام می گیرد. پس از آن با تغییر تصویر پروفایل و محتوای آن تبدیل به یک کانال معروف صرافی ارزهای دیجیتال می شود.

 گوگل از اوایل سال ۲۰۲۱ تلاش کرده تا با نظارت بر ایمیل‌های فیشینگ جیمیل حجم آنها را تا 99.16 درصد کاهش دهد. به همین دلیل هکرها اکنون از دیگر خدمات ایمیلی مانند email.cz، seznam.cz، post.cz و aol.com به جای جیمیل استفاده می کنند. البته گوگل نیز تلاش دارد تا ابزاری را برای تشخیص و محدود کردن راه های فیشینگ از طریق ایمیل های تهدید آمیز توسعه دهد. همچنین یافته های گوگل با هدف تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس فدرال آمریکا نیز قرار می گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال