کاربران ساکن روسیه در دسترسی به توئیتر با محدودیت مواجه هستند

به نظر می رسد پس از حمله روسیه به کشور اوکراین محدودیت هایی در رابطه با استفاده از شبکه اجتماعی توییتر در این کشور ایجاد شده است. به گفته شرکت نت‌بلاکس کاربران روسی هم اکنون با محدودیت امکان دسترسی به توییتر روبرو هستند. چندین سرویس دهنده مختلف دچار اختلال شده که به نظر می رسد […]

به نظر می رسد پس از حمله روسیه به کشور اوکراین محدودیت هایی در رابطه با استفاده از شبکه اجتماعی توییتر در این کشور ایجاد شده است. به گفته شرکت نت‌بلاکس کاربران روسی هم اکنون با محدودیت امکان دسترسی به توییتر روبرو هستند. چندین سرویس دهنده مختلف دچار اختلال شده که به نظر می رسد نتیجه حمله این کشور به اوکراین باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و گزارش شرکت نت‌بلاکس، با اختلافات به وجود آمده بر سر قوانین پلتفرم‌ها با مقامات کشور روسیه به نظر می رسد توییتر در این کشور فیلتر شده است. طبق داده های به دست آمده از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران دسترسی به سرورهای توییتر در این کشور با محدودیت همراه است.

 البته هنوز کاربران این شرکت با استفاده از تغییر آی پی امکان استفاده از این پلتفرم را خواهند داشت. این اقدام شبکه های مخابراتی روسیه و مرجع قانونگذاری آن به دنبال اعمال محدودیت فیسبوک و ممانعت تبلیغات خبرگزاری های روسی در این شبکه اجتماعی انجام شده است. نت بلاکس با استفاده از شبکه تحلیلی تحت وب خود امکان ارزیابی نرخ تاخیر در انتقال اطلاعات و قطعی ها را در کشور روسیه خواهد داشت. این شرکت ناظر بر وضعیت اینترنت بدون جهت گیری سیاسی و با ادعای استقلال قصد دارد به صورت آزاد و منصفانه برای دسترسی به اینترنت فعالیت کند. از طرفی توئیتر نیز پس از حملات روسیه به اوکراین باهدف انتشار اطلاعات صحیح و حیاتی نمایش تبلیغات و پست های پیشنهادی در این دو کشور را متوقف کرده است. همچنین توییتر اکانت های تاثیر گذار را زیر نظر گرفته تا مورد حملات سایبری قرار نگیرند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال