حمله سایبری مداوم روسیه به وب‌سایت‌های رسمی و دولتی اوکراین

از آغاز تهاجم نظامی روسیه به اوکراین، وبسایت های این شرکت به طور مداوم تحت حمله سایبری روسیه قرار گرفتند. این هکرها با حمله به سایتهای سازمان ها و شخصیت های اصلی این کشور قصد دارند تا به طور کامل آنها را از دسترس خارج کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مسئول […]

از آغاز تهاجم نظامی روسیه به اوکراین، وبسایت های این شرکت به طور مداوم تحت حمله سایبری روسیه قرار گرفتند. این هکرها با حمله به سایتهای سازمان ها و شخصیت های اصلی این کشور قصد دارند تا به طور کامل آنها را از دسترس خارج کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مسئول امنیت سایبری اوکراین از ادامه حمله سایبری روسیه به وب سایت‌های اصلی این کشور خبر داده است. سرویس دولتی حفاظت از اطلاعات اوکراین در توییتر اعلام کرد هکرهای روسی به طور مدام به منابع اطلاعاتی اوکراین حمله می کنند. به گفته این سرویس دولتی وب سایت هایی نظیر ریاست جمهوری، پارلمان کابینه، وزارت دفاع و امور داخلی اهداف اصلی هکرهای روسی هستند.

 اقدامات این مهاجمان نیز شامل حملات DDOS است. این اقدام با هدف ارسال حجم بالایی از ترافیک به سمت این سایتها است تا به طور کامل آنها را از کار بیندازند. البته این مسئول ناظر در اوکراین از مقاومت این سایت ها خبر داد و گفت: در هر صورت چه در میدان مبارزه و در فضای سایبری به مقاومت ادامه می دهیم.

البته وزارت امور خارجه اوکراین هنوز پاسخی به رسانه ها و اظهار نظری در این مورد نکرده است. از طرفی حملات DDoS روی وب سایت های روسی نیز انجام می گیرد. به نظر می رسد اوکراین نیز از هکر های زیرزمینی درخواست کرده بود تا علاوه بر عملیاتهای جاسوسی سایبری از نیروهای روسی از زیرساخت های مهم این کشور نیز حفاظت کنند. به طوری که هفته گذشته مرکز ملی حوادث کامپیوتری روسیه از حملات سنگین بر منابع اطلاعاتی این کشور خبر داده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال