گلکسی S6 و S6 edge در کره جنوبی به‌روزرسانی اندروید مارشملو را دریافت خواهند کرد

طبق گزارش کاربران، سامسونگ کار عرضه‌ی اندروید 6.0.1 مارشمالو را در کره جنوبی برای گوشی‌های هوشمند گلکسی S6 و گلکسی S6 edge آغاز نموده و فعلا خبری از عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی و جهانی آن نیست. این نسخه که هم‌اکنون در حال عرضه شدن برای برخی از افراد می‌باشد، نسخه‌‌ی آزمایشی beta بوده و در صورت نبود […]

طبق گزارش کاربران، سامسونگ کار عرضه‌ی اندروید 6.0.1 مارشمالو را در کره جنوبی برای گوشی‌های هوشمند گلکسی S6 و گلکسی S6 edge آغاز نموده و فعلا خبری از عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی و جهانی آن نیست. این نسخه که هم‌اکنون در حال عرضه شدن برای برخی از افراد می‌باشد، نسخه‌‌ی آزمایشی beta بوده و در صورت نبود مشکل، کاربران در سراسر جهان می‌توانند آن را دریافت کنند.

با توجه به اطلاعات و تصاویری که در وب‌سایت SamMobile منتشر شده، می‌توان در این بروزرسانی جدید، شاهد تغییرات بسیار کوچک در رابطه‌ی کاربرای در این گوشی‌هوشمند شد. همچنین تغییرات قابل توجهی در منوی اصلی و بخش‌های دیگر این دستگاه به وجود آمده که البته می‌توان آنها را طبیعی تلقی نمود. از طرفی، حالا امکان کار کردن سنسور اثر انگشت با نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های توسعه داده شده توسط دیگر افراد نیز میسر شده که این ویژگی می‌تواند بسیار جذاب باشد.

این امکان وجود دارد که این نسخه‌ی آزمایشی برای کاربران دیگر کشورها و همچنین سایر محصولات سامسونگ نیز عرضه گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال