فروش هارد دیسک های ۲۲ ترابایتی سیگیت با فناوری SMR آغاز شد

سیگیت در کنفرانس مالی ای که با سهامداران خود داشت اعلام کرد به زودی هارد دیسک های ۲۲ ترابایتی این شرکت که از فناوری SMR پشتیبانی می کنند در بازار عرضه خواهد شد. هاردیسک ۲۲ ترابایتی از پرظرفیت ترین هارددیسک های موجود محسوب می شوند که در سازمان ها محبوبیت بالایی خواهند داشت. البته تنها […]

سیگیت در کنفرانس مالی ای که با سهامداران خود داشت اعلام کرد به زودی هارد دیسک های ۲۲ ترابایتی این شرکت که از فناوری SMR پشتیبانی می کنند در بازار عرضه خواهد شد. هاردیسک ۲۲ ترابایتی از پرظرفیت ترین هارددیسک های موجود محسوب می شوند که در سازمان ها محبوبیت بالایی خواهند داشت. البته تنها مشتریانی که امکان مدیریت این هاردها را دارند می توانند آن را تهیه کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به گفته شرکت سازنده این هارددیسک قرار است به مشتریانی که نیاز به بالاترین ظرفیت هارد دیسک در دیتاسنتر ها دارند فروخته شود. همچنین همراه با فروش این هارد نرم افزار مخصوص مدیریت آن نیز ارائه خواهد شد. از طرفی به دلیل سرعت پایین این هارددیسک ها در زمینه رونویسی دیتا نیاز است تا برنامه‌های دیتاسنترها به صورت متوالی و تصادفی نوشته شود و آنهایی که از این هارد استفاده خواهند کرد با این روش می‌توانند کمترین تغییرات را داشته باشند.

 پیش از این نیز سیگیت در اواخر سال ۲۰۲۰ هارد دیسک های ۲۰ ترابایتی از نوع Exos X20 را عرضه کرده بود. اکنون نیز با کمک فناوری SMR تا ۱۰ درصد ظرفیت هارد‌های خود را افزایش داده است. با توجه به قابلیت پیکربندی جداگانه هارد دیسک جدید مشتریان می‌توانند آن را با توجه به عملکرد و توان مورد نیاز پیکربندی کنند. البته هنوز اطلاعات دقیق تری از مشخصات فنی این هارددیسک در دسترس نمی باشد. سیگیت قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ هاردهای ۱۰۰ ترابایتی را نیز عرضه کند. این هارد مخصوص مشتریان سازمانی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال