سم آلتمن: چین باید نقش مهمی در ایجاد قوانین هوش مصنوعی داشته باشد

سم آلتمن، مدیر عامل OpenAI در رویدادی مجازی طی مصاحبه ای گفته است چین در تدوین قوانین مربوط به هوش مصنوعی نقش مهمی خواهد داشت. وی حضور چین در ایجاد قوانین تضمین کننده ایمنی را ضروری دانست. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از بلومبرگ، سم آلتمن مدیر عامل شرکت […]

سم آلتمن، مدیر عامل OpenAI در رویدادی مجازی طی مصاحبه ای گفته است چین در تدوین قوانین مربوط به هوش مصنوعی نقش مهمی خواهد داشت. وی حضور چین در ایجاد قوانین تضمین کننده ایمنی را ضروری دانست.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از بلومبرگ، سم آلتمن مدیر عامل شرکت OpenAI به صورت مجازی در کنفرانس مربوط به آکادمی ملی هوش مصنوعی چین شرکت کرد. وی در این کنفرانس گفت: در حال حاضر که شاهد قدرتمند شدن هوش مصنوعی هستیم همکاری های جهانی بیش از پیش اهمیت یافته است.

آلتمن ضمن اشاره به حضور استعدادهای خوش مصنوعی در چین ادامه داد: بهترین ذهن ها در زمینه هوش مصنوعی باید برای حل مسائل دشوار در این زمینه گرد هم بیایند.

سخنرانی آلتمن در این کنفرانس بسیار مهم تلقی می‌شود. زیرا این آکادمی از جمله بزرگترین مراکز هوش مصنوعی در چین محسوب میشود. این سازمان زیر نظر وزارت علوم و فناوری چین قرار دارد. همچنین پیش از این برد اسمیت، رئیس مایکروسافت نیز این مرکز را به عنوان یکی از مراکز پیشگام در زمینه هوش مصنوعی معرفی کرده بود.

آلتمن در این سخنرانی اعلام کرد این شرکت قصد دارد بهش های دیگری از مدل این شرکت را به صورت متن باز ارائه کند. البته بازه زمانی آن به طور دقیق مشخص نشد. اما وی هدف از این کار را بهبود ایمنی در این سیستم عنوان کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال