سامسونگ تولید اولیه Galaxy S8 را با بیش از 10 میلیون دستگاه شروع کرده است

براساس گزارش نشریه‎ی کره‎ای Naver، شرکت سامسونگ تولید انبوه گوشی Galaxy S8 خود را در یکی از کارخانه‎ی تولید ویتنام شروع کرده است و انتظار دارد که پرچم‎دارش با فروش بیش از 10 میلیون دستگاه روبرو شود. براساس گزارش‎ها سامسونگ دو مدل از این گوشی عرضه می‎کند یعنی Galaxy S8 و S8 Plus، به نحوی […]

براساس گزارش نشریه‎ی کره‎ای Naver، شرکت سامسونگ تولید انبوه گوشی Galaxy S8 خود را در یکی از کارخانه‎ی تولید ویتنام شروع کرده است و انتظار دارد که پرچم‎دارش با فروش بیش از 10 میلیون دستگاه روبرو شود. براساس گزارش‎ها سامسونگ دو مدل از این گوشی عرضه می‎کند یعنی Galaxy S8 و S8 Plus، به نحوی که هر دو به یک نمایشگر تمام صفحه‎ی خمیده مجهز هستند و تنها اختلاف‎های جزئی در اندازه‎ی نمایشگر و ظرفیت باتری دیده می‎شود.

این شرکت کره‎ای از طرف دیگر هم‎چنین خود را به طور کامل آماده کرده است تا Galaxy S8 را در اختیار کاربران جهانی خود قرار دهد و در همین راستا قصد دارد فروش این دستگاه‎ را در یک زمان در اکثر بازارهای هدف خود شروع کند. این گزارش می‎گوید که سامسونگ در اسفند‎ماه 4.7 میلیون دستگاه سری Galaxy S8 و در فروردین‎ماه 7.8 میلیون دستگاه تولید خواهد کرد. در نتیجه این شرکت در اولین ماه عرضه‎ی پرچم‎دار خود 12.5 میلیون دستگاه از آن را وارد بازار می‎کند و فروش آن‎ها بعد از رویداد 9 فروردین‎ماه شروع خواهد شد.

جزئیات در رابطه با نسبت تولید Galaxy S8 و S8 Plus (S8+) و این‎که آیا مدل بزرگتر از نظر تولید در اولویت قرار داده می‎شود یا خیر، وجود ندارد. ارقامی که در بالا ذکر شد تخمین‎هایی هستند که نشریه‎ی کره‎ای منتشر کرده است و ارقام رسمی سامسونگ به شمار نمی‎روند، بنابراین نسبت به آن‎ها اطمینان نداشته باشید.

بایستی دوباره خاطره نشان کنیم که Galaxy S8 از یک نمایشگر 5.8 اینچی بهره می‎برد که به نسبت گلکسی اس 7 اندکی بزرگتر، نمایشگر آن باریکتر با یک نسبت تصویر تقریبا 2:1 است و در نتیجه به خوبی می‎توان با یک دست با آن کار کرد. در سمت دیگر S8 Plus با یک نمایشگر بزرگتر قرار می‎گیرد ولی اندازه‎ی آن تقریبا همانند با اس 7 اج باقی می‎ماند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال