سامسونگ بر روی پروژه تولید گلکسی S9 کار می‌کند

پیش‎فروش گوشی‎های Galaxy S8 و +S8 هنوز رسما شروع نشده است، ولی با این‎حال گزارش جدیدی در کره‎جنوبی مبنی بر این منتشر شده است که شرکت سامسونگ در حال حاضر در مرحله‎ی توسعه‎ی اولیه‎ی پرچم‎دارهای 2018 خود قرار دارد. نشریه‎ی The Bell با نقل‎قول از منابع خبری ناشناس ادعا می‎کند که تیمی از این شرکت […]

پیش‎فروش گوشی‎های Galaxy S8 و +S8 هنوز رسما شروع نشده است، ولی با این‎حال گزارش جدیدی در کره‎جنوبی مبنی بر این منتشر شده است که شرکت سامسونگ در حال حاضر در مرحله‎ی توسعه‎ی اولیه‎ی پرچم‎دارهای 2018 خود قرار دارد.

نشریه‎ی The Bell با نقل‎قول از منابع خبری ناشناس ادعا می‎کند که تیمی از این شرکت از اواخر ماه مارس در حال کار بر روی پنل‎های نمایشگر گوشی Galaxy S9 بوده‎اند. اگر این ادعا صحت داشته باشد، سامسونگ در مقایسه با سال گذشته 6 ماه از برنامه‎ی زمانی جلوتر است. این گزارش علت این اقدام را به فرآیند‎های سخت‎گیرانه‎تر کنترل کیفی نسبت داده است که بعد از فاجعه‎ی نوت 7 در سال گذشته به اجرا گذاشته شده‎اند.

از یکی از این منابع خبری مرموز به شرح زیر نقل‎قول گرفته شده است:

“از ماه گذشته، تیم تولید نمایشگرهای گوشی S9 کار توسعه را با هدف تامین نمونه‎های اولیه تا اواسط ماه آوریل، شروع کرده است. در حدود یک ماه بعد از اتمام پروژه‎ی پنل‎نمایش این گوشی، انتظار می‎رود سایر قطعات کلیدی نظیر ماژول‎ها نیز در فاز توسعه قرار بگیرند.”

در حال حاضر، هنوز خیلی زود است قابلیت‎ها و مشخصات‎ پرچم‎دار جدید سامسونگ را حدس بزنیم، ولی این نشریه‎ی خبری اشاره می‎کند که احتمالا شاهد رونمایی از دو مدل با پنل‎های نمایش 5.8 و 6.2 اینچی خواهیم بود، یعنی همان ابعادی که نمایشگرهای مدل‎های S8 به آن‎ها مجهز بودند.

در این گزارش به شایعات جالبی نیز در رابطه با گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ اشاره شده است. دستگاه نوت بعدی سامسونگ بزرگترین نمایشگری که ما تا به حال در یک گوشی پرمیموم سامسونگ دیده‎‎ایم را در اختیار خواهد داشت. ظاهرا، این نمایشگر 6.32 اینچی بوده و تصور می‎شود در زیر پنل شیشه‎ای جلو حسگر اثرانگشت تعبیه شود، قابلیتی که این شرکت کره‎ای در گوشی Galaxy S8 نتوانست به مرحله‎ی اجرا در آورد. همان‎طور که بسیاری از خوانندگان ممکن است بدانند، رئیس بخش موبایل سامسونگ عرضه‎ی نوت 8 را در سال جاری میلادی به بازار تایید کرده است و براساس شایعات این پروژه تحت نام رمزی “Great” در حال اجرا شدن است.