سامسونگ شارژر گوشی های ارزان قیمت را نیز حذف می کند

سامسونگ پیش از این سری گوشی های گلکسی اس ۲۱ پرچمدار خود را بدون شارژر عرضه کرد. اکنون نیز قصد دارد شارژر را از جعبه گوشی های ارزان قیمت نیز حذف کند. این در حالی است که از سال ۲۰۲۰ تاکنون اپل گوشی های خود را بدون شارژر عرضه کرده است. البته در آن زمان […]

سامسونگ پیش از این سری گوشی های گلکسی اس ۲۱ پرچمدار خود را بدون شارژر عرضه کرد. اکنون نیز قصد دارد شارژر را از جعبه گوشی های ارزان قیمت نیز حذف کند. این در حالی است که از سال ۲۰۲۰ تاکنون اپل گوشی های خود را بدون شارژر عرضه کرده است. البته در آن زمان این تصمیم اپل توسط سامسونگ به تمسخر گرفته شد. اما اکنون این شرکت کره ای نیز چنین تصمیمی را در پیش گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هم اکنون برخی از خرده‌فروشان اروپایی نیز دریافت گوشی های پایین رده بدون شارژر سامسونگ را تایید کردند. به عنوان مثال گوشی های گلکسی A13 و A23 و همچنین M23 و M33 نیز احتمالاً بدون شارژر در جعبه به فروش میرسند. البته این موضوع هنوز توسط سامسونگ تایید نشده است. اما احتمالاً میتوان چنین انتظاری داشت.

 اکثر کاربران نیز با این موضوع کنار آمدند و در خرید دستگاه به وجود شارژر اهمیتی نمی دهند. از طرفی شرکتی مانند سامسونگ میتواند بدون شارژر گوشی های خود را عرضه کند. بدین ترتیب سود گوشی های مقرون به صرفه نیز افزایش پیدا کرده و هزینه های این شرکت کره ای نیز کاهش می یابد. البته اپل این اقدام را با هدف کمک به مشکلات زیست محیطی انجام داده بود. اما پس از آن تردیدهایی در این مورد به وجود آمد که نشان می داد هدف اصلی به جای کمک به محیط زیست در واقع کاهش هزینه های این شرکت بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال