کاربران ایرانی از 6 اسفند دیگر قادر به خرید از فروشگاه گلکسی سامسونگ نخواهند بود

شرکت سامسونگ طی ایمیلی که به کاربران ایرانی خود ارسال کرده است، اعلام کرده که از 6 اسفند به بعد امکان فروش برنامه و یا محتوا برای کاربرانی که در ایران ساکن هستند فراهم نخواهد بود. در این نامه آمده است که امکان دانلود برنامه کماکان فراهم خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

شرکت سامسونگ طی ایمیلی که به کاربران ایرانی خود ارسال کرده است، اعلام کرده که از 6 اسفند به بعد امکان فروش برنامه و یا محتوا برای کاربرانی که در ایران ساکن هستند فراهم نخواهد بود. در این نامه آمده است که امکان دانلود برنامه کماکان فراهم خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، طبق اعلامیه شرکت سامسونگ فروشگاه گلکسی این شرکت دیگر قادر نیست به کاربران ایرانی خدمات دهد. پس از این اعلام دفتر حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران در نامه ای از این شرکت خواست تا تبعیضی میان کاربران ایرانی و غیرایرانی قائل نشود. همچنین این سازمان اعلام کرد که تمایل به ادامه همکاری با شرکت سامسونگ را خواهد داشت و در صورت اعمال تبعیض نسبت به اجرای اقدامات قانونی هشدار داد.

مدیر بخش حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران از محدودسازی پولی و مالی، منع ورود کارکنان خارجی این شرکت، محدودسازی رجیستری و توسعه بازار و … به عنوان اقدام متقابل در مقابل تصمیم تبعیض آمیز این شرکت نام برد. پیش از این اپ‌استور و گوگل‌‌پلی نیز برخی از برنامه های ایرانی را از  فروشگاه آنلاین خود حذف کرده بودند. بسیاری از شرکت ها تلاش کردند تا اپلیکیشن های دیگری را در اپ استور قرار دهند. البته همه آنها پس از مدتی حذف شدند. یکی از این شرکت ها اسنپ بوده است که تلاش کرده تا اپ خود را با ظاهری متفاوت در اپ استور ثبت و به کاربران Ios خدمات دهد اما باز هم این اپلیکیشن حذف شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال