گلکسی اس 7 اج نسخه Injustice برای طرفداران کاراکتر معروف بتمن معرفی شد

مدت کوتاهی پس از تبلیغ در مورد آن، شرکت سامسونگ به صورت رسمی خبر عرضه‎ی تعداد محدود گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اج نسخه‎ی Injustice را داد. این گوشی تمام مشکی رنگ بوده و ویژگی‎های تزئینی آن به همراه لوگوی بتمنی که در پشت قرار گرفته‎اند به رنگ طلایی هستند. این شرکت مستقر در کره‎ی […]

مدت کوتاهی پس از تبلیغ در مورد آن، شرکت سامسونگ به صورت رسمی خبر عرضه‎ی تعداد محدود گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اج نسخه‎ی Injustice را داد. این گوشی تمام مشکی رنگ بوده و ویژگی‎های تزئینی آن به همراه لوگوی بتمنی که در پشت قرار گرفته‎اند به رنگ طلایی هستند.

این شرکت مستقر در کره‎ی جنوبی در یک نشست رسانه‎ای اعلام کرد “ما از آغاز همکاری با استودیوی برادران وارنر و بخش Interactive Entertainment  هیجان زده‎ایم و یک نسخه‎ی ویژه از گلکسی سامسونگ اس 7 اج را برای طرفداران بازی Injustice: Gods Among Us ارائه می‎دهیم. سامسونگ همواره به دنبال فراهم‎سازی بهترین تجربه‎ی بازی موبایل برای کاربران خود است و این همکاری تقویت کننده‎ی تعهد ما به طرفداران این بازی به شمار می‎رود.”

Samsung-Galaxy-S7-edge-Injustice-Edition

جدا از خود گوشی، گلکسی اس 7 اج نسخه‎ی Injustice دارای یک هدست Gear VR و هم‎چنین اعتبار بازی Injustice و بلیط‎های تخفیفاتی (ووچر) محتوای Oculus VR است. گرچه، سامسونگ به وضوح اعلام کرده که محصولاتی که در جعبه‎ی فروش این گوشی قرار دارند ممکن است بسته به اپراتورهای موبایل و بازارهای فروش متفاوت باشد.

این دستگاه از نیمه‎ی دوم ماه خرداد در اختیار عموم، ولی تنها در مناطق گزینش شده (البته به این مکان‎ها محدود نخواهد بود) از جمله چین، سنگاپور، کره، آمریکای لاتین و روسیه، قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال