سامسونگ: اپل تا سال ۲۰۲۴ یک تبلت تاشو عرضه می کند

با وجود تلاش شرکت هابی مانند سامسونگ برای عرضه هر چه بیشتر دستگاههای سامسنگ، اپل هنوز هیچ دستگاهی در این بازار عرضه نکرده است. حتی هیچ نشانه ای مبنی بر تمرکز این شرکت برای عرضه یک گوشی تاشو نیز وجود ندارد. اما بنظر می رسد سامسونگ منتظر عرضه یک تبلت تاشو توسط اپل تا سال […]

با وجود تلاش شرکت هابی مانند سامسونگ برای عرضه هر چه بیشتر دستگاههای سامسنگ، اپل هنوز هیچ دستگاهی در این بازار عرضه نکرده است. حتی هیچ نشانه ای مبنی بر تمرکز این شرکت برای عرضه یک گوشی تاشو نیز وجود ندارد. اما بنظر می رسد سامسونگ منتظر عرضه یک تبلت تاشو توسط اپل تا سال ۲۰۲۴ است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نشریه Elec گزارشی را منتشر کرده است که در آن گزارش شد سامسونگ در جلسه ای اعلام کرد انتظار دارد اپل طی دو سال آینده یک دستگاه تاشو عرضه کند. همچنین در این گزارش به این نکته اشاره شده است که سامسونگ انتظار دارد این دستگاه یک گوشی تاشو نباشد و احتمالا اپل یک تبلت یا لپ تاپ تاشو عرضه خواهد کرد.

شرکت CCS Insight نیز در ماه گذشته اطلاعاتی در این زمینه منتشر و چنین ادعایی را تایید کرده بود. به گفته این شرکت تحقیقاتی اولین دستگاه تاشو اپل احتمالا آیفون نخواهد بود. زیرا این شرکت برای اجتناب از خطرات احتمالی، از این فناوری در یک آیپد با لپ تاپ استفاده خواهد کرد. البته مشخصات محصول احتمالی هنوز مشخص نیست. اما تحلیلگران معتقدند احتمالا دستگاه جدید اپل با قیمت ۲۵۰۰ دلار عرضه شود.

سامسونگ در جلسه خود با سرمایه گذاران اعلام کرد انتظار دارد بازار گوشی های تاشو طی سه سال آینده رسد ۸۰ درصدی داشته باشد. همچنین به گفته این غول کره ای ۹۰ درصد از کل بران کنونی عقیده دارند طی سال های آینده باید یک گوشی تاشو دیگر خریداری کنند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال