سامسونگ در پروژه تولید نسل بعدی پردازنده‌های گرافیکی با انویدیا همکاری می‌کند

در دنیای بزرگی که امروزه در آن هستیم، شرکت‌های بسیار زیادی هستند که محصولات خود را طراحی، معرفی و تولید می‌کنند. در این میان، تعداد زیادی از این شرکت‌ها نیز تنها توانایی طراحی محصول را داشته و دانش و ابزار مورد نیاز برای تولید این محصولات را ندارند. این موضوع را می‌توان در تولید قطعات […]

در دنیای بزرگی که امروزه در آن هستیم، شرکت‌های بسیار زیادی هستند که محصولات خود را طراحی، معرفی و تولید می‌کنند. در این میان، تعداد زیادی از این شرکت‌ها نیز تنها توانایی طراحی محصول را داشته و دانش و ابزار مورد نیاز برای تولید این محصولات را ندارند. این موضوع را می‌توان در تولید قطعات پیشرفته کامپیوتری همچون پردازنده‌ها، کارت‌های گرافیکی، سیستم روی چیپ (SoC)، پردازشگرهای گرافیکی و … مشاهده کرد.

اطلاعات جدیدی که به صورت رسمی از سوی سامسونگ منتشر شده، نشان می‌دهد که شرکت انویدیا برای تولید محصولات خود قصد همکاری با این شرکت را داشته و مهندسین سامسونگ کار تولید کارت‌های گرافیک این شرکت را به عهده خواهند گرفت. چیزی که باعث شده تا انویدیا بخواهند به همکاری با سامسونگ روی آورد، فناوری تولید انقلابی 14 نانومتری شرکت سامسونگ می‌باشد.

هنوز مشخص نیست که هزینه‌ی این تولید چه مقدار خواهد بود اما این همکاری قرار است از اوایل سال 2017 آغاز شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال