گوشی مفهومی سامسونگ به نام Flex Slidable در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شد

یک گوشی مفهومی جدید به نام Flex Slidable توسط سامسونگ در نمایشگاه CES معرفی شد که از آن می توان به دیدگاه سامسونگ برای طراحی و عرضه گوشی های آینده نام برد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک نمایشگر جدید توسط سامسونگ پلی در گوشی مفهومی سامسونگ استفاده شده که در نمایشگاه […]

یک گوشی مفهومی جدید به نام Flex Slidable توسط سامسونگ در نمایشگاه CES معرفی شد که از آن می توان به دیدگاه سامسونگ برای طراحی و عرضه گوشی های آینده نام برد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک نمایشگر جدید توسط سامسونگ پلی در گوشی مفهومی سامسونگ استفاده شده که در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شده است. این گوشی مفهومی شامل یک پنل اضافی است که کاربر در موارد نیاز می تواند از آن استفاده کند.

طبق تصاویر و ویدیو هایی که از این گوشی مفهومی منتشر شده ظاهر آن کاملا شبیه به یک گوشی معمولی به نظر می‌رسد. اما در صورت فشار دادن یک سوئیچ روی فریم، نمایشگر دیگری در کنار آن ظاهر می شود که کاربر می تواند در صورت نیاز از آن استفاده کرده و یا آن را مجدداً به داخل بدنه برگرداند.

 گوشی Flex Slidable در واقع دارای ایده مفهومی جذابی است. سامسونگ برای ایجاد آن مدت ها روی آن کار کرده است. از طرفی این شرکت تاکنون پتنت های مختلفی را برای گوشی های دارای نمایشگر های اسلایدی ثبت کرده و به نظر می‌رسد یک نمونه مفهومی از آن‌ها را در این نمایشگاه معرفی کرده است. البته هنوز نمی‌توان در مورد عرضه تجاری آن نظر داد. اما احتمال دارد این شرکت در آینده گوشی های رول شونده را نیز روانه بازار کند. با توجه به این که سامسونگ تاکنون طرح های مختلفی را برای نمایشگرها در نظر داشته، احتمالاً در سال جدید را با یک طرح واحد روبرو نیستیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال