سامسونگ مراسم آنپکد و رونمایی از دستگاه‌های جدید را در ۴ مرداد تایید کرد

مدیر بخش کسب و کار تجاری در سامسونگ ضمن تایید مراسم آنپکد در تاریخ ۴ مرداد به طور غیر مستقیم رونمایی از گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ قصد دارد کنفرانس مطبوعاتی مربوط به مراسم آنپکد بعدی خود را در تاریخ چهارم مرداد ماه برگزار […]

مدیر بخش کسب و کار تجاری در سامسونگ ضمن تایید مراسم آنپکد در تاریخ ۴ مرداد به طور غیر مستقیم رونمایی از گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ قصد دارد کنفرانس مطبوعاتی مربوط به مراسم آنپکد بعدی خود را در تاریخ چهارم مرداد ماه برگزار کند. تی ام رو، مدیر کسب و کار تجاری و تجربه‌ای موبایل در سامسونگ در بیانیه خود اهداف مراسم آنپکد و انتظارات مربوط به آن را اعلام کرده است.

رو در بخش‌هایی از بیانیه خود به معرفی و عرضه گوشی‌های تا شدنی سامسونگ پرداخته است. همچنین در این بیانیه از تبلت‌ها، گجت های پوشیدنی و مجموعه اکوسیستم ساخته شده از این دستگاه‌ها نیز صحبت کرده است. چه در این بیانیه به طور مستقیم به هیچ محصولی اشاره نشده است اما به طور غیر مستقیم می‌توان دریافت که این مراسم با هدف معرفی گوشی‌های تا شدنی نسل جدید، تبلت‌ها دستگاه‌های پوشیدنی و لوازم مربوط به آن برگزار می‌شود.

پیش از این طبق شایعات و خبرهای مختلف اعلام شده بود سامسونگ در مراسم پیش رو قصد دارد از گوشی‌های تاشو نسل جدید گلکسی زد فیلیپ ۵، زد فولد ۵، تبلت جدید گلکسی تب S9 و همچنین ساعت گلکسی واچ ۶ رونمایی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال