سامسونگ صفحه نمایش گرد ساعت هوشمند بعدی خود را تایید کرد

سامسونگ تا به امروز ساعت‌های هوشمند متفاوتی را عرضه کرده است. این بار فاصله‌ی زیادی برای معرفی ساعت هوشمند بعدی خود قرار داده و به نظر ‌می‌رسد این کمپانی کره‌ای قصد دارد تا با ساعت هوشمند بعدی اپل را به چالش بکشد. ساعت هوشمند بعدی سامسونگ که با نام رمز Orbis شناخته می‌شود بر خلاف ساعت‌های قبلی سامسونگ دارای نمایشگری گرد خواهد بود.

سامسونگ تا به امروز ساعت‌های هوشمند متفاوتی را عرضه کرده است. این بار فاصله‌ی زیادی برای معرفی ساعت هوشمند بعدی خود قرار داده و به نظر ‌می‌رسد این کمپانی کره‌ای قصد دارد تا با ساعت هوشمند بعدی اپل را به چالش بکشد. ساعت هوشمند بعدی سامسونگ که با نام رمز Orbis شناخته می‌شود بر خلاف ساعت‌های قبلی سامسونگ دارای نمایشگری گرد خواهدبود.

تا به حال شایعات بسیاری در مورد این ساعت که احتمالا Gear A نام خواهدداشت شنیده شده‌است. یکی از این شایعات گرد بودن صفحه نمایش آن بوده که سامسونگ امروز با منتشر کردن پوستری آن را تایید کرد. علاوه بر انتشار این پوستر تبلیغاتی، سامسونگ اعلام کرده که بسته‌ی مخصوص توسعه دهندگان SDK برای ساعت هوشمند بعدی این شرکت زودتر از عرضه منتشر می‌شود.

انتشار زودتر از موعد این بسته نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد زودتر از عرضه‌ی این ساعت، برنامه‌های آن را آماده کند همانطور که اپل هم اکنون 3 هزار برنامه را مخصوص ساعت‌های هوشمند خود در اپ استور قرار داده است. توسعه دهندگان می‌توانند برای دریافت این بسته‌ هم اکنون در وبسایت سامسونگ ثبت‌نام کنند.

همانطور که در عکس هم مشاهده می‌کنید، پوستر تبلیغاتی سامسونگ برنامه‌ی آب و هوای گوشی را به شکلی گرد نشان می‌دهد. با توجه به شایعات گذشته، ممکن است این ساعت دارای چیپست مخصوص سامسونگ Exynos 7420 – همان چیپست محبوب گلکسی اس 6 و اس 6 اج- باشد. از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به قابلیت برقراری تماس صوتی توسط 3G و شارژ بی‌سیم اشاره کرد. البته فعلا این‌ها همگی در حد شایعه می‌باشند و هیچ کدام به جز نمایشگر ساعت توسط سامسونگ تایید نشده‌است.

نظر شما چیست؟‌ آیا ساعت‌هوشمند سامسونگ می‌تواند رقیبی جدی برای اپل واچ باشد؟

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال