سامسونگ مدل +Galaxy S8 با 6 گیگابایت رم را برای بازارهای بیشتری عرضه می‎کند

بسیاری از طرفداران سامسونگ از شنیدن این خبر که این شرکت مدل ممتاز گوشی +Galaxy S8 (با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‎داخلی) را تنها وارد بازار کره‎جنوبی و چین می‎کند، ناراحت شده‎اند. اما به نظر می‎رسد که این غول کره‎ای قصد دارد بازارهای بیشتری نیز این دستگاه را دریافت کنند. براساس نشریه‎ی کره‎ای […]

بسیاری از طرفداران سامسونگ از شنیدن این خبر که این شرکت مدل ممتاز گوشی +Galaxy S8 (با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‎داخلی) را تنها وارد بازار کره‎جنوبی و چین می‎کند، ناراحت شده‎اند. اما به نظر می‎رسد که این غول کره‎ای قصد دارد بازارهای بیشتری نیز این دستگاه را دریافت کنند.

براساس نشریه‎ی کره‎ای Yonhap News، سامسونگ اعلام کرده است که “در نظر دارد فروش (مدل 128 گیگابایتی +S8) را به سایر کشورها نیز توسعه دهد که این کار با توجه به نیاز بازار هدف صورت خواهند گرفت.”

این گزارش که در روز گذشته منتشر شده است قیمت +Galaxy S8 مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‎داخلی را در کره‎جنوبی در حدود 1000 دلار اعلام کرده است که به نسبت مدل معمولی (4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‎داخلی) که در اختیار کاربران جهانی آن قرار می‎گیرد، 150 دلار گران‎قیمت‎تر خواهد بود. نیازی به گفتن نیست که قیمت بالاتر جای تعجب ندارد چون مشتریان زیادی هستند که دوست دارند بهای بیشتری به ازای دریافت رم و حافظه‎داخلی بیشتر پرداخت کنند.

می‎بایست اشاره کنیم که  گوشی +Galaxy S8 تنها در قالب 6 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه‎داخلی ارائه خواهد شد و  علاقه‎مندان مدل کوچکتر یعنی گلکسی اس 8 5.8 اینچی را تنها با مشخصات 4 گیگابایت رم/ 64 گیگابایت حافظه‎داخلی می‎توانند بخرند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال