سامسونگ در مراسم MWC از یک گوشی تاشو پرده برمی‌دارد

تصمیم سامسونگ مبنی بر عدم معرفی گلکسی اس 8 در کنگره‌ی جهانی موبایل بسیاری را ناامید کرد اما این تصمیم باعث نشده تا سامسونگ به دنبال نوآوری جدیدی در این رویداد بزرگ نباشد. سامسونگ تصمیم دارد تا علاوه بر معرفی گلکسی تب اس 3، یکی از تبلت‌های مورد انتظار بازار، از گوشی‌هوشمند تاشوی جدید رونمایی […]

تصمیم سامسونگ مبنی بر عدم معرفی گلکسی اس 8 در کنگره‌ی جهانی موبایل بسیاری را ناامید کرد اما این تصمیم باعث نشده تا سامسونگ به دنبال نوآوری جدیدی در این رویداد بزرگ نباشد. سامسونگ تصمیم دارد تا علاوه بر معرفی گلکسی تب اس 3، یکی از تبلت‌های مورد انتظار بازار، از گوشی‌هوشمند تاشوی جدید رونمایی کند؛ گوشی‌هوشمندی که مدت‌ها پیش شایعه‌ی معرفی رسمی آن شنیده می‌شد اما به دلایلی تاکنون وارد بازار نشده است.

براساس گزار‌ش‌های منتشر شده از سوی ETnews، به نظر می‌رسد سامسونگ نسخه‌ی آزمایشی این گوشی را به صورت خصوصی و در مکانی جداگانه در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد. گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد تا با استفاده از نظرات دریافتی کاربران از این نسخه‌ی آزمایشی، مشکلات گوشی را برطرف کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل، آن را به سازنده‌ی نمایشگرهای گوشی‌های تاشو این شرکت ارجاع دهد.

البته براساس شایعات منتشر شده گفته می‌شود که سامسونگ تنها از این گوشی هوشمند رونمایی نمی‌کند بلکه باید منتظر چند گجت تاشوی دیگر از سوی چشم بادامی‌های کره‌ای در کنگره‌ی جهانی موبایل باشیم. به هر حال باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا مشخص شود سامسونگ چه برنامه‌ای را در این زمینه برای خود در ذهن دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال