سامسونگ نمایشگر سینمایی 34 فوتی 4K HDR LED را عرضه می‎کند

زمانی که بحث نمایشگرها به میان کشیده می‎شود، سامسونگ هر سال در نمایشگاه CES نوآوری‎های جدیدی ارائه داده و این شرکت همواره با آخرین و بزرگترین فناوری نمایش خود افراد را تحت تاثیر قرار می‎دهد. به همین دلیل جای تعجب نخواهد داشت که این شرکت کره‎ای از فناوری نمایش بی‎نظیر دیگری در قالب یک نمایشگر […]

زمانی که بحث نمایشگرها به میان کشیده می‎شود، سامسونگ هر سال در نمایشگاه CES نوآوری‎های جدیدی ارائه داده و این شرکت همواره با آخرین و بزرگترین فناوری نمایش خود افراد را تحت تاثیر قرار می‎دهد. به همین دلیل جای تعجب نخواهد داشت که این شرکت کره‎ای از فناوری نمایش بی‎نظیر دیگری در قالب یک نمایشگر سینمایی 34 فوتی 4K HDR LED رونمایی کند.

طبق گفته‎ی سامسونگ “نمایشگر سینمایی 34 فوتی سامسونگ به سادگی ابعاد یک سینمای مدرن را دارا است. علاوه بر ارائه‎ی کیفیت تصویر ال‎ای‎دی در رزولوشن 4k، این نمایشگر هم‎چنین از مشخصات برتر DCI استفاده می‎کند تا تضمینی بر عملکرد یک‎دست فنی با کیفیت بالا، اعتمادپذیری و کیفیت بی‎نظیر در سینمای دیجیتال باشد.”

این شرکت هم‎چنین ادعا می‎کند این اولین نمایشگر در جهان با فناوری HDR LED است. مشخصا مخاطب مصرف‎کننده‎ی معمولی نیست و حتی مشتاقان سینمای خانگی به سختی این نمایشگر 34 فوتی را بتوانند در خانه‎ی خود جا دهند، بنابراین بیشتر برای اهداف تجاری در نظر گرفته شده است.

سامسونگ هنوز قیمت محصول جدید خود را اعلام نکرده است ولی با توجه به این‎که تلویزیون‎های 88 اینچی سری Q9 سامسونگ قیمتی در حدود 30 هزار دلار دارند، بایستی گفت که قیمت نمایشگر جدید نیز احتمالا در همان حدود خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال