رونمایی سامسونگ دیسپلی از پنل های جدید تاشو و پنل جدید UDC

سامسونگ دیسپلی که وظیفه تامین پنل گوشی های سامسونگ را برعهده دارد در نمایشگاه Display Week 2021 حضور داشته و در آن از پنل های جدید خود رونمایی کرد. در این میان از پنل های جدید UDC نیز رونمایی شده که در گوشی هایی با دوربین زیر نمایشگر استفاده خواهد شد.  به گزارش سرویس اخبار […]

سامسونگ دیسپلی که وظیفه تامین پنل گوشی های سامسونگ را برعهده دارد در نمایشگاه Display Week 2021 حضور داشته و در آن از پنل های جدید خود رونمایی کرد. در این میان از پنل های جدید UDC نیز رونمایی شده که در گوشی هایی با دوربین زیر نمایشگر استفاده خواهد شد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، شرکت سامسونگ در آینده از پنل‌های جدیدی برای دستگاه های تاشو و یا گوشی های مجهز به دوربین سلفی در زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد. در مراسم آنلاین Display Week 2021 پنل تولیدی جدید سامسونگ S-Foldable رونمایی شد که قادر است از دو سمت داخل و بیرون تا شود. این پنل قرار است در دستگاه های جدیدی از خانواده گلکسی استفاده شود که در آن نمایشگر قابلیت دوبار تا شدن را دارند. بدین ترتیب نمایشگر چنین دستگاهی احتمالاً ۷.۲ اینچ خواهد بود.

نمایشگر دیگر عرضه شده در این رویداد آنلاین Slidable OLED نام دارد که مربوط به فناوری نمایشگرهای کشویی خواهد بود. در این نمایشگر میتوان صفحه نمایش را به صورت افقی افزایش داد و بدین ترتیب کاربران بدون نیاز به تا شدن از فضای بیشتری برای صفحه نمایش استفاده خواهند کرد.

محصول دیگر سامسونگ در زمینه پنلهای تاشو مربوط به یک پنل ۱۷ اینچی است که در آن از نسبت ۳ به ۴ برای ابعاد استفاده شده است. در صورت ساخت تبلتی با استفاده از این پنل تاشو ابعاد نمایشگر بسیار کاربردی خواهد بود. محصول دیگر سامسونگ که توجهات بسیاری را به خود جلب کرد پنل Under Panel Camera بود. قرار است این پنل در گوشی هایی مجهز به دوربین زیر نمایشگر استفاده شود. همچنین سامسونگ احتمالاً از این پنل در نوت بوک های خود با دوربین سلفی زیر نمایشگر و یک دستگاه بدون حاشیه استفاده خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال