قابلیت Dropship سامسونگ؛ امکان اشتراک گذاری فایل ها در پلتفرم های مختلف

سامسونگ قابلیت جدید Dropship را برای اشتراک گذاری فایل ها در پلتفرم های مختلف منتشر کرد. این قابلیت مربوط به خانواده Good Lock است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ با انتشار قابلیت جدید Dropship اشتراک گذاری فایل ها را آسان تر کرد. در حال حاضر دستگاه های اندرویدی برای اشتراک گذاری از قابلیت […]

سامسونگ قابلیت جدید Dropship را برای اشتراک گذاری فایل ها در پلتفرم های مختلف منتشر کرد. این قابلیت مربوط به خانواده Good Lock است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ با انتشار قابلیت جدید Dropship اشتراک گذاری فایل ها را آسان تر کرد. در حال حاضر دستگاه های اندرویدی برای اشتراک گذاری از قابلیت Nearby Share استفاده می کنند. اما برای اشتراک گذاری داده ها در بین پلتفرم های مختلف و سیستم عامل های متفاوت مشکلاتی وجود دارد. سامسونگ نیز با هدف حل این مشکل ابزار Dropship از سری ابزارهای Good Lock را منتشر کرد.

در هرحال حاضر قابلیت Dropship بصورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار دارد. با استفاده از این ابزار می توان داده ها را در بین اندروید، iOS و وب به راحتی به اشتراک گذاشت. در واقع به جای استفاده از بلوتوث و با پای فای می توان از رویکرد جدیدی استفاده کرد.

البته ابزار جدید سامسونگ محدودیت های نیز دارد. به عنوان مثال در حال حاضر تنها روی One UI 5 قابل استفاده است. همچنین تنها کاربران کره ای به آن دسترسی دارند و دیگر کاربران باید منتظر انتشار عمومی آن باشند. با استفاده از این ابزار تنها امکان ارسال ۵ گیگابایت فایل در روز امکان پذیر است. علاوه بر آن ارسال کنندگان فایل نیز به حساب کاربری سامسونگ نیاز دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال