سامسونگ در سه ماهه‎ اول سال 2017 بالاترین سود عملیاتی را طی 4 سال گذشته کسب کرده است

بعد از عدم اطمینان‎هایی که در رابطه با عملکرد سامسونگ در نیمه‎ی دوم سال قبل پس از فاجعه‎ی نوت 7 و تکیه‎ی این شرکت تنها به گوشی‎های Galaxy S7 و S7 edge وجود داشت، پیش‎بینی تحلیل‎گران در نهایت به حقیقت پیوست. سامسونگ خود ماجرا شده و گزارش درآمد خود برای اولین سه‎ماهه‎ی سال جاری میلادی […]

بعد از عدم اطمینان‎هایی که در رابطه با عملکرد سامسونگ در نیمه‎ی دوم سال قبل پس از فاجعه‎ی نوت 7 و تکیه‎ی این شرکت تنها به گوشی‎های Galaxy S7 و S7 edge وجود داشت، پیش‎بینی تحلیل‎گران در نهایت به حقیقت پیوست. سامسونگ خود ماجرا شده و گزارش درآمد خود برای اولین سه‎ماهه‎ی سال جاری میلادی را منتشر و ظاهرا این شرکت دوباره به لطف عملکرد عالی کسب و کار چیپ‎های خود رکوردشکنی کرده است.

سامسونگ برای سه ماهه‎ی اول سال جاری (آغاز ژانویه تا پایان مارس) پیش‎بینی‎ سود عمیاتی 8.8 میلیارد دلار را می‎کند که در طول 4 سال گذشته بهترین گزارش مالی این شرکت برای یک سه‎ماهه‎ی کاری بوده است. در طول یکی دو هفته‎ی آینده این گزارش به صورت مفصل منتشر می‎شود و این شرکت کره‎ای عملکرد خود در این بازه‎ی زمانی را در دسته‎های مختلف با جزئیات اعلام می‎کند.

محدوده‎ی واقعی درآمد که سامسونگ پیش‎بینی می‎کند 9.8 تا 10 تریلیون وون کره‎جنوبی (8.8 میلیارد دلار) سود عملیاتی به دنبال 49 تا 51 تریلیون وون کره‎جنوبی (44.9 میلیارد دلار) فروش است که واقعا جای تحسین دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال