گوشی‌های کهکشانی سری A 2017 سامسونگ 16 دی‌ماه معرفی می‌شوند

در مدت کوتاهی پس از اینکه شنیدیم گوشی‌های گلگسی A مدل 2017 دستگاه‌هایی ضدآب خواهند بود، امروز اطلاعات جدیدی از این دستگاه‌ها شامل زمان عرضه‌ی آن‌ها منتشر شده است. بر اساس دعوت‌نامه ارسال شده از سوی سامسونگ مالزی برای خبرنگاران، حالا می‌دانیم که خانواده‌ی گلگسی A مدل 2017 در تاریخ 16 دی، هفته آینده معرفی […]

در مدت کوتاهی پس از اینکه شنیدیم گوشی‌های گلگسی A مدل 2017 دستگاه‌هایی ضدآب خواهند بود، امروز اطلاعات جدیدی از این دستگاه‌ها شامل زمان عرضه‌ی آن‌ها منتشر شده است.

بر اساس دعوت‌نامه ارسال شده از سوی سامسونگ مالزی برای خبرنگاران، حالا می‌دانیم که خانواده‌ی گلگسی A مدل 2017 در تاریخ 16 دی، هفته آینده معرفی می‌شوند.

در بخشی از این دعوت‌نامه نوشته است که: ” امسال، سال جدیدی برای ماجراجویی‌ها و دستاوردهای جدید است.” از آنجایی که این دعوت و مراسم آن در مالزی انجام خواهد شد، سامسونگ بدون شک گوشی‌های جدید خود از سری A را در نمایشگاه CES 2017 که از تاریخ 16 دی و در لاس‌وگاس آغاز می‌شود، خواهد رساند.

گوشی‌های جدید سری A گلگسی سامسونگ، صفحه‌نمایش‌هایی به ابعاد 4.7 اینچ برای A3 و 5.2 اینچ برای A5 و در نهایت 5.7 اینچ برای A7 خواهند داشت. باتوجه به گوشی‌های سری A سال 2016، به‌نظر می‌رسد هر سه دستگاه سال 2017 اندکی طراحی گلگسی اس7 سامسونگ را به ارث برده باشند. البته هنوز اطلاعات بیشتری درمورد محل دقیق این مراسم و قیمت این دستگاه‌ها منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال