سامسونگ Galaxy A11 با پردازنده قدیمی در راه است

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی نسل جدید گوشی های هوشمند گلکسی A را که در سال جاری ده ها مدل آن معرفی شده است، برای سال 2020 تدارک ببیند. گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، به تازگی بنچمارک های گوشی هوشمند میان رده اقتصادی Galaxy A11 سامسونگ که انتظار داریم اوایل سال 2020 معرفی […]

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی نسل جدید گوشی های هوشمند گلکسی A را که در سال جاری ده ها مدل آن معرفی شده است، برای سال 2020 تدارک ببیند.

گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، به تازگی بنچمارک های گوشی هوشمند میان رده اقتصادی Galaxy A11 سامسونگ که انتظار داریم اوایل سال 2020 معرفی شود، به بیرون درز کرد. براساس جزئیات فاش شده Galaxy A11، شرکت کره‌ای قصد دارد این مدل را با پردازنده قدیمی اسنپدراگون 625 یا 626 کوالکام روانه بازار کند.

این در حالی است که انتظار داشتیم سامسونگ نسل جدید اگزینوس میان رده خود را در Galaxy A11 به کار گیرد. سال جاری سامسونگ Galaxy A10 را با پردازنده اگزینوس 7884 که روی کاغذ چیپ قدرتمندی بوده و هشت هسته ای محسوب می شود، عرضه کرد.

عجیب است که قصد دارد گلکسی ای 11 را با مشخصات قدیمی در بازار عرضه کند. اسنپدراگون 625 یا 628 مدل هایی هشت هسته ای هستند اما به دلیل قدیمی بودن کمتر شرکتی به استفاده از آنها می پردازد.

دستگاه همچنین دارای حافظه رم 2 گیگابایتی بوده و حداکثر حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت ارتقا حافظه دارد. اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید تا زمان رونمایی منتظر ماند.

جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال