گلکسی A3 2017 سامسونگ در آزمون باتری عملکردی مناسب ارائه کرد

گوشی (Galaxy A3 (2017 کوچکترین و جدیدترین عضو سری گوشی‎های ارزان‎قیمت A شرکت سامسونگ است. گوشی به ابعاد 4.7 اینچ و حواشی اندک اطراف نمایشگر که به نسبت آیفون 7 کوچکتر است ولی با این‎وجود قابلیت‎های چشم‎گیری همانند با طراحی شیشه‎ای و فلزی، گواهینامه‎ی IP68 برای ضدآب بودن و رابط‎کاربری سامسونگ را به همراه موارد […]

گوشی (Galaxy A3 (2017 کوچکترین و جدیدترین عضو سری گوشی‎های ارزان‎قیمت A شرکت سامسونگ است. گوشی به ابعاد 4.7 اینچ و حواشی اندک اطراف نمایشگر که به نسبت آیفون 7 کوچکتر است ولی با این‎وجود قابلیت‎های چشم‎گیری همانند با طراحی شیشه‎ای و فلزی، گواهینامه‎ی IP68 برای ضدآب بودن و رابط‎کاربری سامسونگ را به همراه موارد متعدد دیگر در اختیار دارد.

مدل جدید گوشی A3 سامسونگ از یک باتری با گنجایش 2350 میلی‎آمپرساعت بهره می‎برد که ممکن است ظرفیت آن کم به نظر آید ولی فراموش نکنید این گوشی نمایشگری با رزولوشن اچ‎د‎ی دارد و از سیستم روی چیپ کارآمدتر و جدید اگزینوس 7870 استفاده می‎کند. اخبار زیادی در رابطه با عمر عالی باتری گوشی Galaxy A5  مدل 2017 شنیده می‎شود و در این همین خصوص باتری مدل 2017 گوشی A3 نیز به محک گذاشته شد.

تمامی گوشی‎هایی که در این تست قرار می‎گیرد شرایط برابری دارند یعنی میزان روشنایی صفحه‎نمایش یکسان (200 نیت، که برای استفاده در محیط آزاد مناسب است) بوده و عملکرد معمول گوشی‎هوشمند سنجیده می‎شود.

باتری گوشی (A3 (2017 سامسونگ نه تنها نتایج عالی به دست می‎آورد بلکه در بین گوشی‎هایی قرار می‎گیرد که بیشترین طول عمر باتری را دارند. این گوشی کوچک واقعا از باتری بی‎نظیری بهره می‎برد که با وجود کوچک بودن امتیاز 11 ساعت و 4 دقیقه را به دست می‎آورد که تقریبا به نسبت نسل قبلی خود 10 درصد بهتر و عملا در یک سطح با (A5 (2017 قرار می‎گیرد. این امتیاز بسیار عالی است چون گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ تنها آمار 6 ساعت و 37 دقیقه را به دست آورده و عضو کوچک خانواده‎ی A سامسونگ از گوشی‎های پرچم‎داری همانند با Google Pixel و آیفون 7 نیز عملکرد بهتری در این بخش دارد که حتی موفق به کسب امتیاز 8 ساعت نیز نمی‎شوند.

می‎بایست به سامسونگ بابت عملکرد عالی این باتری با گنجایش تنها 2350 میلی‎آمپرساعت تبریک گفت که نه تنها به خاطر وجود سخت‎افزاری عالی بلکه هم‎چنین بهینه‎سازی صحیح بخش‎ نرم‎افزاری در رابط‎کاربری جدید این شرکت یعنی Grace است. شما می‎توانید هم‎‎چنین تنظیمات مختلفی را برای کارآمدی مصرف باتری انتخاب و این عملکرد را به راحتی با ابزار جدید باتری سامسونگ بهینه کنید.

جنبه‎ی مهم دیگر باتری یک گوشی زمان شارژ مجدد آن یا مدت زمانی است که طول می‎کشد تا باتری یک گوشی از 0 درصد به 100 درصد شارژ کامل برسد. با آن‎که گوشی گلکسی (A3 (2017 با شارژر قدرتمند Adaptive Fast سامسونگ عرضه نشده است ولی به خاطر باتری کوچک‎تر به آن نیاز ندارد. باتری مدل 2017 گوشی A3 سامسونگ در کمتر از 2 ساعت به طور کامل شارژ می‎شود که اندکی به نسبت مدل جدید A5 سامسونگ آهسته‎تر بوده ولی در واقع به نسبت گوشی‎هایی مانند پیکسل گوگل سریع‎تر است که باعث کسب جایگاه خوبی از سوی این گوشی می‎شود.

به طور کلی باید بگوییم که گوشی جدید (Galaxy A3 (2017 سامسونگ یقینا در بحث باتری و مدت زمان لازم برای شارژ آن بی‎نظیر است یعنی هم دوام خوبی دارد و هم مدت زمان شارژ مجدد آن سریع است تا باتری این دستگاه یکی از قوی‎ترین قابلیت‎های آن محسوب شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال