نسخه 2017 گلکسی A3 سامسونگ در بنچمارک Geekbench رویت شد

قبل از اینکه گوشی‌هوشمندی معرفی شود معمولا همان گوشی در اکثر تست‌های بنچمارک رویت شده و مشخصه‌های فنی آن هم به راحتی فاش می‌شود. این دقیقا همان اتفاقی است که برای گوشی گلکسی A3 سامسونگ افتاده چراکه مشخصه‌های فنی این گوشی حالا در بنچمارک Geekbench دیده شده است. نسخه‌ی 2017 گوشی گلکسی A3 سامسونگ در ماه […]

قبل از اینکه گوشی‌هوشمندی معرفی شود معمولا همان گوشی در اکثر تست‌های بنچمارک رویت شده و مشخصه‌های فنی آن هم به راحتی فاش می‌شود. این دقیقا همان اتفاقی است که برای گوشی گلکسی A3 سامسونگ افتاده چراکه مشخصه‌های فنی این گوشی حالا در بنچمارک Geekbench دیده شده است.

نسخه‌ی 2017 گوشی گلکسی A3 سامسونگ در ماه گذشته در بنچمارک GFXBench دیده شد و حالا نوبت به بنچمارک Geekbench رسیده تا مشخصات فنی این گوشی را برای ما مشخص کند. براین اساس، مدل SM-A320F گوشی گلکسی A3 سامسونگ به چیپست اگزینوس 7870 مجهز گردیده و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای 1.59 گیگاهرتزی در این بنچمارک رویت شده است. 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و اندروید 6.0.1 مارشمالو از دیگر مشخصات محصول نام برده است.

این موبایل موفق شده تا در تست بنچمارک تک‌هسته‌ای نمره‌ی 751 و در تست چند هسته‌ای نمره‌ی را از آن خود کند. آخرین شایعات منتشر شده در مورد این محصول حاکی از این بوند که نسخه‌ی 2017 گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ نمایشگری 4.7 اینچی با رزولوشن اچ‌دی خواهد داشت. سامسونگ برای این گوشی پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T830 را در نظر گرفته و 8 گیگابایت فضای داخلی نیز برای آن تعبیه شده است. در نهایت دوربین اصلی و جلوی محصول مورد اشاره به دو سنسور 12 و 8 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد.

باتوجه به اینکه نسخه‌ی 2016 گلکسی A3 سامسونگ در اوایل آذرماه معرفی شد، احتمالا این گوشی نیز در بازه‌ی زمانی یکسانی نسبت به نسخه‌ی پیشین معرفی می‌شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال