تصاویر و مشخصات گوشی گلکسی A5 2017 سامسونگ منتشر شد

فرایند توسعه Galaxy A5 2017 سامسونگ ماه‌ها بود که بصورت کاملاً پنهانی و رمزآلود انجام می‌شد تا اینکه این گوشی در مرداد‌ماه برای نخستین بار در تست‌های بنچمارک دیده شد. پس از آن نیز شاهد دریافت گواهینامه Wi-Fi برای آن بودیم و سپس نیز دریافت گواهینامه بلوتوث که با حضور این دستگاه در یک ویدئوی بررسی، […]

فرایند توسعه Galaxy A5 2017 سامسونگ ماه‌ها بود که بصورت کاملاً پنهانی و رمزآلود انجام می‌شد تا اینکه این گوشی در مرداد‌ماه برای نخستین بار در تست‌های بنچمارک دیده شد. پس از آن نیز شاهد دریافت گواهینامه Wi-Fi برای آن بودیم و سپس نیز دریافت گواهینامه بلوتوث که با حضور این دستگاه در یک ویدئوی بررسی، مشخصات سخت‌افزاری آن لو رفت. خوشبختانه بزودی معرفی رسمی این گوشی انجام می‌شود ولی باید اعتراف کرد این گوشی یکی از دستگاه‌هایی بود که بیشترین درزهای اطلاعاتی از مشخصات آن در سال 2016 رخ داد. بر اساس شایعه‎‌های منتشر شده، گوشی A5 نسخه 2017 تا پایان دی‌ماه برای فروش در اروپا عرضه خواهد شد.

ولی پیش از اینکه شاهد عرضه رسمی آن باشیم، می‌توانیم تصاویر جدید منتشر شده از این گوشی را ببینیم. بر اساس عکس‌های منتشر شده از آن، این گوشی در چهار رنگ صورتی، مشکی، آبی و طلایی عرضه خواهد شد.

در ادامه، در این گوشی قرار است از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p استفاده شود. برای دوربین‌های این دستگاه، یک دوربین 16 مگاپیکسلی بعنوان دوربین اصلی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی دیگر بعنوان دوربین سلفی درنظر گرفته شده است. پردازش دستگاه نیز بر دوش چیپ  Exynos 7880 ساخت شرکت سامسونگ است. این چیپ از 8 هسته پردازشی و فرکانس 1.9 گیگاهرتز بهره می‌گیرد. 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این دستگاه درنظر گرفته شده است. همچنین، یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی نیز انرژی موردنیاز گلکسی A5 را تامین می‌کند. این گوشی ابعادی معادل 145x71x7.8 میلی‌متر خواهد داشت.

در مقایسه با نسل قبلی این دستگاه، گوشی A5 نسخه 2016، در نسخه 2017 این دستگاه، سایز صفحه و رزولوشن آن حفظ شده است ولی از سایز جهت‌ها این دستگاه کاملاً بهبود یافته است. استفاده از دوربینی با رزولوشن بالاتر، حافظه رم بیشتر، حافظه داخلی بیشتر، پردازنده‌ای با فرکانس و قدرت بالاتر و باتری بزرگتر همگی بهبودهای موجود در A5 نسخه 2017 نسبت به نسل قبل خود می‌باشد.

این شایعه‌ها همچنین، قیمت این گوشی را 388 دلار یا 371 یورو پیش‌بینی کرده‌اند که این قیمت در خرده‌فروشی‌های اروپا ممکن است تا 449 یورو نیز افزایش یابد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال