Samsung Galaxy Avant به صورت رسمی توسط T-Mobile معرفی شد

همانطور که انتظار می رفت، T-Mobile امروز سامسونگ گلکسی آوانت را به صورت رسمی معرفی کرد که یک گوشی هوشمند میان رده تا رده پایین است که در قیمت پایین ارائه می شود. T-Mobile، آوانت را با قیمت مقطوع 216 دلار، یا بدون پیش پرداخت برای قرارداد، با هزینه ی ماهانه 9 دلار به مدت دو سال به فروش می […]

همانطور که انتظار می رفت، T-Mobile امروز سامسونگ گلکسی آوانت را به صورت رسمی معرفی کرد که یک گوشی هوشمند میان رده تا رده پایین است که در قیمت پایین ارائه می شود. T-Mobile، آوانت را با قیمت مقطوع 216 دلار، یا بدون پیش پرداخت برای قرارداد، با هزینه ی ماهانه 9 دلار به مدت دو سال به فروش می رساند.

گلکسی آوانت نسخه بهبود یافته سامسونگ Galaxy Core LTE می باشد که اوایل سال جاری در بازارهای دیگر منتشر شد.

آوانت با آندروید 4.4 کیت کت اجرا می شود و دارای “Easy Mode” است که به کاربران نخست این گوشی هوشمند اجازه می دهد تا خود را سریعا با این دستگاه وفق دهند. مشخصات فنی دیگر این گوشی هوشمند عبارت است از صفحه نمایش 4.5 اینچ با رزولوشن 960×540 پیکسل، LTE، NFC، دوربین پشتی 5 مگاپیکسل با فلش LED، دوربین جلویی، حافظه رم 1GB و پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتز. حافظه اصلی آن نیز 16 گیگابایت می باشد که می تواند از طریق microSD گسترش یابد.

T-Mobile هیچ چیزی در مورد شایعه ی باز کردن از راه دور (Remote Unlock) نگفته است که باید با گلکسی آوانت روانه بازار می شد، بنابراین به نظر نمی رسد که این گوشی در حال حاضر شامل چنین امکانی باشد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال