گلکسی بادز پرو سامسونگ با همکاری آدیداس و در کیس های جدید رونمایی شد

سامسونگ به تازگی از هدفون تو گوشی کاملاً بی‌سیم خود گلکسی بادز پرو Galaxy Buds Pro Adidas Original Special Pack رونمایی کرد. این هدفون با همکاری شرکت آدیداس و با طراحی ویژه شبیه به کلاه کپ عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، هدفون تو گوشی بی سیم سامسونگ با همکاری آدیداس تهیه […]

سامسونگ به تازگی از هدفون تو گوشی کاملاً بی‌سیم خود گلکسی بادز پرو Galaxy Buds Pro Adidas Original Special Pack رونمایی کرد. این هدفون با همکاری شرکت آدیداس و با طراحی ویژه شبیه به کلاه کپ عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، هدفون تو گوشی بی سیم سامسونگ با همکاری آدیداس تهیه شده است. انگجت گزارش می دهد، گلکسی بادز پرو جعبه ای شبیه به کفش ورزشی استن اسمیت دارد و با هدف فروش بیشتر از این برند کمک گرفته شده است. احتمالاً گلکسی بادز پرو تنها در بازار کره جنوبی عرضه خواهد شد.

 هدفون توگوشی بی سیم طرح آدیداس کیسی شبیه به کلاه کپ دارد. البته روی هدفون خبری از لوگوی آدیداس نیست. اما همراه با خرید این هدفون کالابرگی به کاربر ارائه می شود که از طریق آن می تواند یک جفت کفش استن اسمیت خریداری کند. برای ساخت مدل آدیداس گلکسی بادز پرو از پلاستیک بازیافتی استفاده شده و در بدنه هدفون نیز از مواد پس از مصرف استفاده شده است. کاربران هنگام استفاده از این هدفون متوجه تم ویژه Adidas Originalsدر قسمت‌های قفل صفحه، آیکون ها، پیام ها و صفحه تماس خواهد شد. قرار است این هدفون با قیمت ۲۵۰ دلار در کره جنوبی عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال