سامسونگ مرحله‎ توسعه گوشی‎های گلکسی C10 و C10 Plus را شروع کرده است

گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می‎کند شرکت سامسونگ مرحله‎ی‎ توسعه‎ی گوشی‎های گلکسی C10 و C10 Plus را شروع کرده است. این سری گوشی‎های خاص سامسونگ محدود به بازارهای معینی است اما موفق بودن خود را توانسته‎اند ثابت کنند. برای همین هیچ‎ جای تعجب ندارد که سامسونگ با عرضه‎ی مدل‎های جدید با مشخصات به‎روزرسانی شده […]

گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می‎کند شرکت سامسونگ مرحله‎ی‎ توسعه‎ی گوشی‎های گلکسی C10 و C10 Plus را شروع کرده است. این سری گوشی‎های خاص سامسونگ محدود به بازارهای معینی است اما موفق بودن خود را توانسته‎اند ثابت کنند. برای همین هیچ‎ جای تعجب ندارد که سامسونگ با عرضه‎ی مدل‎های جدید با مشخصات به‎روزرسانی شده قصد دنبال کردن این موفقیت را دارد.

دو نسل قبلی یعنی Samsung Galaxy C9 و C9 Pro، با مشخصات واقعا عالی عرضه شده‎اند، حتی با آن‎که جزو محصولات رده متوسط سامسونگ به شمار می‎روند. انتظار می‎رود که سامسونگ با ارائه‎ی دو گوشی Galaxy C10 و C10 Plus نیز به این سنت ادامه دهد.

اطلاعات خاصی در خصوص مشخصات این دو گوشی جدید در این گزارش وجود ندارد ولی احتمالا آن‎ها مجهز به 6 گیگابایت هستند. سامسونگ با این انتخاب قصد دارد در بازارهای منتخبی که در نظر گرفته است این گوشی‏ها را به نسبت رقبا، حداقل از نظر رقابت در بحث مشخصات مربوط به سخت‎افزارها، برتر نمایان سازد.

معمولا شرکت سامسونگ سری گوشی‏های C خود را وارد بازار کشورهای چین و هند می‎کند، بنابراین بایستی صبر داشت و دید آیا این غول کره‎ای قصد ارائه‎ی مدل‎های جدید در بازارهای دیگر جهانی را دارد یا این‎که گوشی‎های جدید تنها به بازارهایی که اشاره شد، محدود باقی خواهند ماند.

در پایان بایستی اشاره کنیم این دو گوشی طی چند ماه آینده وارد بازار می‎شوند و در نتیجه بایستی انتظار افزایش حجم اطلاعات مربوط به آن‎ها را داشته باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال