گلکسی C10 سامسونگ اولین گوشی مجهز به سیستم دوربین دوگانه این شرکت خواهد بود

تقریبا دو هفته پیش، خبری منتشر کردیم مبنی بر این‎که گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ، اولین گوشی این شرکت کره‎ای مجهز به سیستم دوربین دوگانه نخواهد بود. به جای آن، اولین گوشی جدید در سری گلکسی C سامسونگ اولین دستگاه بهره‎مند از این قابلیت است که در پنل پشتی آن با موقعیت عمودی قرار می‎گیرد. روز […]

تقریبا دو هفته پیش، خبری منتشر کردیم مبنی بر این‎که گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ، اولین گوشی این شرکت کره‎ای مجهز به سیستم دوربین دوگانه نخواهد بود. به جای آن، اولین گوشی جدید در سری گلکسی C سامسونگ اولین دستگاه بهره‎مند از این قابلیت است که در پنل پشتی آن با موقعیت عمودی قرار می‎گیرد. روز گذشته، نام این گوشی سرانجام طی توئیت‎های ارسالی در توئیتر اعلام شد.

براساس یک منبع خبری از چین، اولین گوشی سامسونگ که مجهز به سیستم دوربین دوگانه است گلکسی C10 نامیده می‎شود. شماره‎مدل این دستگاه SM-C9150 است و از سیستم روی چیپ جدید اسنپ‎دراگون 660 استفاده می‎کند که شرکت کوالکام از آن به تازگی رونمایی کرده است.

علاوه بر این گفته می‎شود Galaxy C10 دارای دکمه‎ی اختصاصی هوش‎مصنوعی جدید سامسونگ یعنی بیکسبی است، همانند با قابلیتی که در دو گوشی پرچم‎دار این شرکت یعنی گلکسی S8 و +S8 دیده می‎شود. همین منبع، هم‎چنین طرحی از نمای پشتی Galaxy C10 چند روز قبل منتشر کرده بود. در این طرح حسگر اثرانگشت در پنل پشتی قرار ندارد یعنی یا در دکمه‎ی هوم همانند با دیگر مدل‎های سامسونگ قرار گرفته یا مکان آن به زیر نمایشگر تغییر یافته است. از آن‎جایی‎که به نظر می‎رسد راه‎حل دوم مشکل‎آفرین است، به نظر می‎رسد که دکمه‎ی هوم بهترین مکان برای میزبانی این حسگر در حال حاضر به شمار رود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال