گلکسی C7 سامسونگ با بدنه فلزی، اسنپ‌دراگون ۶۲۵ و صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی معرفی شد

همزمان با معرفی گلکسی C5، یکی از میان‌رده‌های سری C، سامسونگ از برادر بزرگ‌تر همان گوشی نیز رونمایی کرد که از مشخصات سخت‌افزاری بهتری نسبت به گلکسی C5 بهره‌مند شده است. در زیر نمایشگر 5.7 اینچی این دستگاه که دارای رزولوشن فول‌اچ‌دی بوده، چیپست اسنپ‌دراگون 625 قرار گرفته که از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Cortex-A53 با توان 2 […]

همزمان با معرفی گلکسی C5، یکی از میان‌رده‌های سری C، سامسونگ از برادر بزرگ‌تر همان گوشی نیز رونمایی کرد که از مشخصات سخت‌افزاری بهتری نسبت به گلکسی C5 بهره‌مند شده است. در زیر نمایشگر 5.7 اینچی این دستگاه که دارای رزولوشن فول‌اچ‌دی بوده، چیپست اسنپ‌دراگون 625 قرار گرفته که از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Cortex-A53 با توان 2 گیگاهرتز استفاده کرده و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 506 هم در کنار آن گنجانده شده است.

این گوشی میان‌رده، 4 گیگابایت رم دارد و در دو نسخه‌ی 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. سامسونگ گلکسی C7 را به دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی مجهز کرده و باتری  3,300 میلی‌آمپری را در زیر بدنه‌ی فلزی گوشی قرار داده تا بتواند با استفاده از سیستم شارژ سریع کوالکام نسخه‌ی 3، در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ مطلوبی را به کاربر ارائه دهد.

گلکسی C7 سامسونگ با بدنه فلزی، اسنپ‌دراگون ۶۲۵ و صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی معرفی شد

جدیدترین میان‌رده‌ی سامسونگ، 165 گرم وزن داشته و ابعاد آن هم به 6.7 در 77.2 در 156.6 میلی‌متر می‌رسد. گوشی تازه وارد شرکت کره‌ای تبار سامسونگ همانند دیگر گوشی‌های معرفی شده اندروید 6.0.1 را از روز اول با خود به همراه دارد و دیگر نیازی به گشتن سایت‌های خبری مختلف برای دریافت به‌روزرسانی اندروید مارشمالو در این گوشی نخواهید داشت. علاوه‌براین، سامسونگ برای امنیت بیشتر در این گوشی، حسگر اثر انگشت را هم قرار داده است.

از مشخصات ارتباطی این گوشی هم می‌توان به وای‌فای،‌ جی‌پی‌اس، بلوتوث 4.2، NFC و نسل چهارم اینترنت همراه اشاره کرد. سامسونگ برای این گوشی چهار رنگ نقره‌ای، خاکستری، طلایی و رز طلایی را در نظر گرفته تا کاربران در این زمینه هم به مشکل خاصی برنخورند. نسخه‌ی 32 گیگابایتی گلکسی C7، تنها 395 دلار قیمت داشته و نسخه‌ی 64 گیگابایتی آن هم 425 دلار قیمت‌گذاری شده است. هنوز اطلاعاتی در مورد بازارهای پیش‌روی این گوشی منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال