سری گوشی‎های ارزان J سامسونگ مجهز به حسگر اثرانگشت می‎شوند

با آن‎که مهم‎ترین اخباری که در حال حاضر مربوط به شرکت سامسونگ می‎شود حول پرچم‎دارهای جدید این شرکت یعنی Galaxy S8 و S8+ است، ولی گوشی‎های سری رده‎پایین و ارزان‎قیمت J این شرکت نیز بی‎نصیب نبوده‎اند. قیمت حسگرهای اثرانگشت با افت سریعی روبرو شده است تا گوشی‎های ارزان‎قیمت نظیر سری Galaxy J سامسونگ نیز به […]

با آن‎که مهم‎ترین اخباری که در حال حاضر مربوط به شرکت سامسونگ می‎شود حول پرچم‎دارهای جدید این شرکت یعنی Galaxy S8 و S8+ است، ولی گوشی‎های سری رده‎پایین و ارزان‎قیمت J این شرکت نیز بی‎نصیب نبوده‎اند. قیمت حسگرهای اثرانگشت با افت سریعی روبرو شده است تا گوشی‎های ارزان‎قیمت نظیر سری Galaxy J سامسونگ نیز به منظور از حالت قفل خارج کردن گوشی و تایید هویت مجهز به حسگر اثرانگشت شوند. براساس یکی از منابع مطلع “سامسونگ در حال مذاکره با تامین‎کنندگان ماژول اثرانگشت است. انتظار می‎رود فرآیند تولید از اواسط اردیبهشت‎ماه شروع شود.” این گوشی‎ها از سه‎ماهه‎ی دوم سال جاری میلادی وارد بازار می‎شوند.

دلیل سامسونگ برای افزودن حسگرهای اثرانگشت به سری J خود این است که آن‎ها بتوانند از سیستم پرداخت موبایل این شرکت یعنی Samsung Pay در زمان خریدهای الکترونیکی استفاده کنند. در کشور هند، میزان درآمد سالیانه‎ی افراد به طور متوسط در سال 2013، 1500 دلار فقط بوده است و پرفروش‎ترین گوشی‎های سامسونگ در این کشور متعلق به سری J سامسونگ است. بنابراین، با توجه به این‎که بازار موبایل هند به تازگی از سرویس Samsung Pay پشتیبانی می‎کند، جای تعجب ندارد که حال این شرکت به دنبال افزودن این حسگر بیومتریک به سری گوشی‎های ارزان خود است.

هرساله به طور کلی 100 میلیون دستگاه از گوشی‎های Samsung Galaxy J فروخته می‎شود و محدوده‎ی قیمت آن‎ها از 179 تا 269 دلار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال